صحبت‌های سرمربی پرتغال پس از کامبک مقابل چک

صحبت‌های سرمربی پرتغال پس از کامبک مقابل چک

پایگاه خبری فوتبالی - روبرتو مارتینز سرمربی اسپانیایی تیم ملی پرتغال مدعی است تیمش به خاطر انعطاف پذیری بالا موفق به شکست دادن جمهوری چک شد.

به گزارش فوتبالی، در آخرین روز از هفته اول مرحله گروهی یورو 2024، تیم های جمهوری چک و پرتغال به مصاف هم رفتند. در ابتدا چک از پرتغال پیش افتاد و در ادامه، روبین هراناک به اشتباه دروازه خودی را گشود و در آخرین ثانیه های بازی، فرانسیسکو کونسیسائو موفق شد گل پیروزی پرتغال را به ثمر برساند. 

مارتینز پس از پایان بازی گفت: "امروز قرار نیست بازی را از نگاه فنی بررسی کنیم. ما به خاطر اراده، ایمان و انعطاف پذیری که داشتیم پیروز شدیم. اولین بار تحت هدایت من بود که پرتغال موفق شد کامبک بزند. امروز ایمان داشتیم و شخصیت فوق العاده خودمان را نشان دادیم. در این بازی ما 13 تا کرنر زدیم و چک هیچی. اگر زودتر به گل می رسیدیم احتمالاً می توانستیم با اختلاف 3 یا 4 گل برنده شویم. اتمسفر ورزشگاه فوق العاده بود. هواداران ما شایسته دیدن این برد جذاب بودند."

"فرانسیسکو کونسیسائو؟ او همیشه با یک نگاه به دروازه بازی می کند. همواره در موقعیت قرار می گیرد و حالا قهرمان امشب پرتغال است. او دلیل آشوبی بود که امشب به آن نیاز داشتیم."

4416