چلسی به دنبال جذب یک مهاجم جدید تا دو هفته آینده

چلسی به دنبال جذب یک مهاجم جدید تا دو هفته آینده

پایگاه خبری فوتبالی- چلسی تا دو هفته آینده یک مهاجم جدید را جذب خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر نشریه دیلی تلگراف انتظار می رود باشگاه چلسی طی دو هفته آینده یک مهاجم جدید را برای تقویت خط حمله خود به خدمت بگیرد. در حال حاضر به نظر می رسد چلسی به امضای قرارداد مجدد با دومنیک سولانکه بازیکن پیشین خود فکر کرده است. از سوی دیگر جان دوران مهاجم باشگاه استون ویلا ممکن است برای انتقال به چلسی نیاز داشته باشد تا حقوق خود را کاهش دهد. استون ویلا تنها در صورتی راضی به این انتقال خواهد شد که یک پیشنهاد جدی برای کانر گالاگر و یان ماتسن ارائه کند تا جان دوران به چلسی برود

از سوی دیگر چلسی به اتلتیکو مادرید اعلام کرد که آنها تمایل دارند پیشنهاد ۲۵ میلیون تا 30 میلیون پوندی برای اومورودیون ارائه کنند اما اتلتیکو مادرید ارزش این بازیکن را بالاتر از این مبلغ می داند. سامو اومورودیون دوست دارد در تیم اتلتیکو مادرید بماند و برای جایگاه خود در فصل آینده بجنگد اما این موضوع باعث نخواهد شد که چلسی از مذاکرات برای جذب این مهاجم آینده‌ دار دست بکشد.

چلسی قصد دارد در کنار نیکولاس جکسون مهاجم سنگالی خود در فصل آینده یکی بازیکن دیگر هم داشته باشد تا با خیال راحت تری در لیگ برتر انگلیس به میدان برود.

۱۰۰۹