مذاکرات اینتر برای جذب دروازه بان جوان جنوا

مذاکرات اینتر برای جذب دروازه بان جوان جنوا

پایگاه خبری فوتبالی- اینتر برای فصل آینده قصد دارد یک دروازه بان جدید به تیم خود اضافه کند و نام دروازه‌بان جنوا در اطراف این تیم شنیده می شود.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر نشریه توتو اسپورت اینتر برای بستن قرارداد با جوزپ مارتینز به عنوان دروازبان تیم، مذاکرات جدیدی را با باشگاه جنوا برنامه ریزی کرده است. هنوز بحث ها در مورد قراردادن بازیکنی از تیم اینتر در این قرارداد در جریان است، در حالی توافق شخصی با این دروازه بان قطعی است

البته به جز این دروازه بان یک بازیکن دیگر هم در این پست از لیگ برزیل مدت ها مورد نظر اینتر بوده است‌. اینتر به طور مستمر با مدیر برنامه های بنتو دروازه بان تیم ملی برزیل پ باشگاه اتلتیکو پارانائنزه ملاقات کرده و این بازیکن آماده است به ایتالیا بیاید و از ایده پیوستن به اینتر استقبال می کند. در حال حاضر قیمت او ۲۰ میلیون یورو است اما هدف باشگاه اینتر کاهش این رقم است. به زودی یک ملاقات حضوری بین طرفین برگزار می شود، زیرا اینتر می خواهد بنتو دروازبان اول این باشگاه و قهرمان فصل گذشته سری آ باشد.

در میان تمام موضوعات بازار، این دو بازیکن در صدر فهرست اولویت های باشگاه قرار گرفته و از همه نام ها پیشی گرفته اند. بنتو و مارتینز تایید اینتر را دارند و باید جایگزین امیل آئودرو شوند.

۱۰۰۹