برد دراماتیک ترکیه با موشک دیدنی گولر

برد دراماتیک ترکیه با موشک دیدنی گولر

پایگاه خبری فوتبالی - ترکیه در دیدار مقابل گرجستان با نتیجه سه بر یک به پیروزی رسید تا شروعی مقتدرانه در یورو 2024 داشته باشد.

پایگاه خبری فوتبالی، عصر امروز از ساعت 19:30 به وقت تهران، تیم های ترکیه و گرجستان از هفته اول مرحله گروهی یورو 2024 در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک به مصاف هم رفتند. این دیدار به نوعی تقابل آردا گولر ستاره رئال مادرید و خویچا کوارتسخلیا وینگر ناپولی بود که در نهایت توفیق با گولر و یارانش همراه بود. 

در نیمه اول ترکیه هجومی تر بازی را آغاز کرد و در دقیقه 25، شوت تماشایی و سرکش مرت مولدور به زیبایی وارد دروازه گرجستان شد، اما 7 دقیقه بعد جرجس میتوکادزه گل تساوی را برای گرجستان به ثمر رساند تا نیمه اول برنده ای نداشته باشد. 

در نیمه دوم، آردا گولر ستاره جوان رئال مادرید با یک شوت دیدنی گل دوم را برای ترکیه به ثمر رساند. در ادامه گرجستان حملات زیادی روی دروازه ترکیه ترتیب داد و حتی دو بار توپ را تیرک دروازه زد، اما در دقیقه 90+7 گرجستان می توانست از روی کرنر به گل برسد، اما توپ برگشتی به بازیکنان ترکیه رسید و محمد کریم آکتوروغلو دروازه خالی از دروازه بان گرجستان را برای بار سوم گشود تا ترکیه با پیروزی سه بر یک، شروع خوبی در یورو 2024 داشته باشد.

خلاصه بازی ترکیه - گرجستان

4416