نظر مربی ایتالیایی تیم ملی ایران درباره یورو ۲۰۲۴

نظر مربی ایتالیایی تیم ملی ایران درباره یورو ۲۰۲۴

پایگاه خبری فوتبالی- مربی ایتالیایی تیم ملی فوتبال کشورمان اعتقاد دارد ایتالیا تیم خوبی دارد و در دیدار با اسپانیا در مسابقات یورو ۲۰۲۴ دنبال گرفتن نتیجه است.

به گزارش فوتبالی، آنتونی مانیکونه در حاشیه مراسم برترین‌های فوتسال کشور درباره مسابقات یورو 2024 اظهار داشت: ایتالیا در اولین بازی‌‌اش خیلی خوب بود. این تیم در حال از دست دادن لحظات اولیه بازی بود، ولی رفته رفته برگشت. امیدوارم این روند را ادامه دهند و نتایج خوبی بگیرند.

وی در مورد اینکه چه تیم‌هایی را در این مسابقات به‌عنوان مدعی دیده است، تصریح کرد: جواب دادن به این سؤال سخت است، چون اولین بازی‌ها برگزار شده است. یادم می‌آید اسپانیا در اولین بازی‌اش در جام جهانی آفریقای جنوبی مقابل سوئیس شکست خورد و سپس قهرمان شد. آرژانتین نیز در جام جهانی قبلی در نخستین دیدارش نتیجه را به عربستان واگذار کرد. امیدوارم شگفتی در مسابقات به وجود بیاید. ایتالیا جزو شگفتی‌ها نیست، چون قبلاً قهرمان شده است. آلمان را نیز خیلی خوب دیدم.

مربی ایتالیایی تیم ملی فوتبال کشورمان راجع به دیدار ایتالیا - اسپانیا در دور دوم از مرحله گروهی جام ملت‌های 2024 گفت: این دیدار بسیار زیبا خواهد بود. اسپانیا در حد مدعی ظاهر شده است و ایتالیا نیز تلاش می‌کند نتیجه مناسبی در این بازی به دست بیاورد. همه تیم‌ها تغییر کرده‌اند و فوتبال جهانی شده است. مدل و تاکتیک دفاعی ایتالیا نیز تغییر کرده است. در مقابل اسپانیا نمی‌گویم کاملاً دفاعی بازی خواهیم کرد، ولی حتماً فاز دفاعی را تقویت خواهند کرد.

۹۰۹۸