سوال بزرگ؛ دروازه‌بان سپاهان در فینال کیست؟

سوال بزرگ؛ دروازه‌بان سپاهان در فینال کیست؟

پایگاه خبری فوتبالی – آیا سرمربی سپاهان، دروازه‌بان تیمش را در فینال جام حذفی تغییر خواهد داد؟

به گزارش فوتبالی، پیام نیازمند در حالی دروازه‌بان اصلی سپاهان محسوب می‌شود که ژوزه مورایس با تفکری اروپایی، در جام حذفی از دروازه‌بان شماره دوم تیمش استفاده می‌کند و به نیما میرزازاد بازی می‌دهد تا گلر ملی‌پوشش، در جام حذفی استراحت کند.

مورایس در بازی یک شانزدهم نهایی جام حذفی برابر شمس آذر قزوین از نیما میرزازاد استفاده کرد که تیم اصفهانی با بسته نگه داشتن دروازه خود با سه گل برنده شد. بازی با استقلال آبی‌پوش ملاثانی در مرحله یک هشتم نهایی انتخاب سرمربی پرتغالی، پیام نیازمندی بود که از مصدومیت برگشته بود؛ دیداری که با برتری دو بر یک اصفهانی‌ها تمام شد.

مورایس پس از این دیدار در مرحله یک چهارم برابر ملوان و مرحله نیمه نهایی برابر گل‌گهر سیرجان به طور کامل از میرزازاد استفاده کرده که دروازه‌بان دوم طلایی پوشان فقط در بازی با تیم سیرجانی دروازه خود را یک بار باز شده دیده است.

اما شاید سوال اصلی در آستانه فینال جام حذفی این باشد که آیا سرمربی سپاهان در بازی پایانی هم ریسک استفاده از دروازه‌بان دوم را خواهد پذیرفت و به نیما میززازاد بازی خواهد داد یا حساسیت بازی پایانی و رسیدن به جام قهرمانی باعث خواهد شد نیازمند برای دومین بار در جام حذفی درون قفس توری تیمش بایستد؟

1997