یوونتوس به دنبال جذب وینگر بلژیکی میلان

یوونتوس به دنبال جذب وینگر بلژیکی میلان

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه یوونتوس به دنبال جذب الکسیس سالمکرز وینگر بلژیکی میلان است و همچنین اقداماتی برای صحبت با بازیکن انجام داده است.

 به گزارش فوتبالی، تیاگو موتا سرمربی جدید یوونتوس که فصل گذشته عملکرد درخشانی با تیم بولونیا داشت. قصد دارد به غیر از ریکاردو کالافیوری یکی دیگر از بازیکنانی که با آن‌ها در بولونیا کار کرده را به یوونتوس بیاورد. الکسیس سالمکرز وینگر تیم میلان که سال گذشته را قرضی در بولونیا گذرانده گزینه‌ی مورد علاقه سرمریی ایتالیایی است.

 الکسیس سالمکرز که نتوانسته در میلان به خوبی عمل کند این تابستان در لیست فروش روسونری قرار دارد. میلان در مذاکرات خود با بولونیا بر سر انتقال جاشوا زیرکزی قصد پیشنهاد سالمکرز + پول را دارد. اما اگر پیشنهادی مناسب برای وینگر بلژیکی برسد، می‌توانند او را به فروش برسانند.

 به گزارش روزنامه کوریره دلو اسپورت ایتالیا، یوونتوس برای جذب الکسیس سالمکرز مبلغی حدود ۱۱ تا ۱۲ میلیون یورو باید هزینه کند. در شرایط حاضر این مقدار پول برای میلان سود قابل توجهی دارد و روسونری به این مقدار سود دهی نیاز دارد.

 وینگر ۲۴ ساله بلژیکی فصل گذشته برای بولونیا و زیر نظر تیاگو موتا ۳۲ بازی در تمامی رقابت‌ها به میدان رفت و آمار ۴ گل و ۲ پاس گل را ثبت کرد.

۱۴۲۸