توصیه بازیکن سابق تاتنهام: جیمز مدیسون را کنار بگذارید

توصیه بازیکن سابق تاتنهام: جیمز مدیسون را کنار بگذارید

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکن سابق تاتنهام به پستکوگلو توصیه کرد ستاره ۴۰ میلیون پوندی را کنار بگذارد و هدف منچستریونایتد را جایگزین او کند.

به گزارش فوتبالی، برایان کینگ، بازیکن سابق تاتنهام فکر می کند که اگر باشگاه موفق به جذب ایبریچی ازه از کریستال پالاس شود، می تواند جیمز مدیسون را به فروش برساند. علاقه تاتنهام به ازه به خوبی مشخص شده است و در حالی که تیم هایی مانند منچستریونایتد و چلسی نیز در ارتباط با جذب این بازیکن هستند، تاتنهام شانس خوبی برای جذب این ملی پوش انگلیسی دارد.

ستاره کریستال پالاس یک بند آزادسازی ۶۰ میلیون پوندی در قرارداد خود دارد و با توجه به فرمی که در فصل گذشته به نمایش گذاشت، این قیمت می‌تواند مناسب باشد. این بازیکن ۲۵ ساله در فصل گذشته تنها در ۲۷ بازی لیگ ۱۱ گل به ثمر رساند و ۴ پاس گل داد و به طور میانگین هر ۱۳۷ دقیقه یک گل به ثمر رساند. نمی توان انکار کرد که فرم مدیسون در نیم فصل دوم افت داشت و پس از آسیب دیدگی مچ پا که در ماه نوامبر متحمل شد، او تلاش کرد تا خودش را به بهترین فرم خود بازگرداند.
البته در نتیجه افت فرم او در پایان فصل، ستاره تاتنهام از آخرین ترکیب گرت ساوتگیت براب تیم ملی انگلیس در یورو ۲۰۲۴ هم حذف شد. در حالی که ازه و مدیسون شباهت هایی با یکدیگر دارند، دلیلی وجود ندارد که هر دو آنها نتوانند فصل آینده در تاتنهام در یک سیستم بازی کنند.

۱۰۰۹