مقصد بعدی مدافع باتجربه آلمانی در لالیگا مشخص شد

مقصد بعدی مدافع باتجربه آلمانی در لالیگا مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی- ایجنت متس هوملز، که چند روز پیش پس ز استعفای ادین ترزیچ، اعلام کرد قصد جدا شدن از جمع سیاه و زردهای وستفالن را دارد، از مایورکای اسپانیا، به عنوان مقصد احتمالی موکل خود صحبت کرده است.

به گزارش فوتبالی، متس هوملز، مدافع ۳۵ ساله و آلمانی خط دفاعی بروسیا دورتموند، که بیش از ۱۵ سال در سطح اول بوندسلیگای آلمان و فقط برای ۲ تیم بایرن مونیخ و بروسیا دورتموند بازی کرده بود، در انتهای فصل ۲۰۲۳/۲۰۲۴ و پس از ناکامی در فینال لیگ قهرمانان اروپا در برابر رئال مادرید و کسب رتبه پنجم در لیگ، به دلایل اخلاقی از ترکیب فصل بعد زنبورها کنار گذاشته شد تا به دنبال باشگاهی جدید برای ادامه‌ی دوران حرفه‌ای خود باشد.

در ابتدا، دو غول ایتالیایی، یعنی باشگاه‌های میلان و آ اس رم، مشتریان جدی متس هوملز بودند، اما ایجنت او اعلام کرد این بازیکن، در حال بررسی انتقال خود به باشگاه مایورکا در اسپانیا است و قصد دارد ادامه‌ی زندگی ورزشی و شخص خود را، در اسپانیا سپری کند. این مدافع آلمانی، در گذشته هم برای تفریح و استراحت در اوقات فراغت خود به اسپانیا و شهر مایورکا سفر می‌کرد و اکنون قصد دارد زندگی آرام‌تری را در مایورکا دنبال کند.

متس هوملز، پس از جدایی از باشگاه بروسیا دورتموند اکنون به عنوان بازیکن آزاد در دسترس خواهد بود و برای به حقیقت پیوستن این انتقال احتمالی، مذاکرات شخصی با باشگاه مایورکا باقی مانده است؛ زیرا که جذب هوملز، نیازی به پرداخت بند فسخ ندارد و صرفا با کاهش دستمزد دریافتی او به نسبت باشگاه سابق خود، این انتقال را می‌توان متصور شد.

1428