مدافع تیم ملی آلمان در مسیر جدایی از اشتوتگارت

مدافع تیم ملی آلمان در مسیر جدایی از اشتوتگارت

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع تیم ملی آلمان و باشگاه اشتوتگارت احتمالا این تیم را ترک خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر نشریه بیلد آلمان والدمار آنتون مدافع تیم ملی فوتبال آلمان که اکنون در رقابت های یورو ۲۰۲۴ حضور دارد خواهان ترک اشتوتگارت در همین فصل نقل و انتقالات تابستانی است.

دو باشگاه دورتموند و بایرلورکوزن به مدافع آلمانی علاقه مند هستند و ممکن است برای جذب او تلاش کنند. در حال حاضر تنها چیزی که باقی میماند قبول کردن یک  پیشنهاد بین دو تیم آلمانی است که در صورت نیاز مذاکرات با باشگاه موفق اشتوتگارت در فصل گذشته برای این بازیکن ۲۷ ساله به زودی آغاز خواهد شد.

تیم اشتوتگارت به سرمربیگری سباستین هوینس در پایان فصل گذشته رقابت های بوندسلیگا به شکل رسمی راهی فصل بعد لیگ قهرمانان اروپا شد. اشتوتگارت برای اولین بار از فصل ۲۰۰۹/۲۰۱۰ سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کرده و این در شرایطی بود که در فصل گذشته، این تیم در قعر جدول قرار داشت و برای بقا در بوندس‌لیگا، باید در پلی‌آف هامبورگ را شکست می‌داد.

والدمار آنتون که فوتبال خود را از تیم هانوفر آغاز کرد در فصل گذشته یکی از بهترین بازیکنان بوندسلیگا در خط دفاعی بود و توانست با بازی های خوب خود نظر یولیان ناگلزمن را برای حضور در یورو ۲۰۲۴ جلب کند.

۱۰۰۹