منچستریونایتد مشتری جدید ژاوی سیمونز

منچستریونایتد مشتری جدید ژاوی سیمونز

پایگاه خبری فوتبالی- منچستریونایتد برای جذب ستاره جوان پاری سن ژرمن، طرحی متفاوت را دنبال می‌کند، اما برای دائمی کردن این انتقال با مانع بزرگی روبرو است.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر وبسایت اسکای باشگاه منچستریونایتد به دنبال جذب استعدادهای جوان در این فصل لیگ برتر انگلیس است زیرا مدیران تیم به دنبال آن هستند تا دوران جدید مالکیت سر جیم رتکلیف را با تفاوت نسبت به گذشته آغاز کند. یکی از بازیکنانی که در این تابستان به تیم جدیدی در فوتبال اروپا نقل مکان خواهد کرد، ژاوی سیمونز، هافبک پاری سن ژرمن است و منابع اسکای می‌گویند مقصد بعدی او می‌تواند منچستریونایتد باشد.

 این بازیکن ۲۱ ساله فصل گذشته را به صورت قرضی در تیم بوندسلیگا لایپزیگ گذراند و در بسیاری از تیم ها را تحت تأثیر قرار داد. او در تمام رقابت‌ها، ۱۰ گل به ثمر رساند و ۱۵ پاس گل برای تیم مارکو رزه داد. این احتمال وجود دارد که او یک بار دیگر قرضی داده شود، اگرچه احتمالاً گزینه ای برای فروش قطعی وجود ندارد زیرا پاری سن ژرمن تمایلی به فروش دائم ملی پوش هلندی ندارد. تیم فرانسوی مشتاق حفظ استعداد جوان خود است، اما از سوی مدیر برنامه های او تحت فشار قرار می‌گیرد زیرا این بازیکن جوان می‌خواهد به طور منظم در تیم اول بازی کند.

علاقه زیادی از تیم های لیگ برتر انگلیس برای او وجود دارد، اما منابع مختلف می‌گویند که بازیکنی با توانایی او به صورت قرضی در دسترس است، زیرا باشگاه‌های لیگ برتری انگلیس در حال تلاش برای کاهش بودجه برای  رعایت فیرپلی مالی در فصل نقل و انتقالات تابستانی هستند. این بدان معنی است که آنها می توانند سیمونز را با هزینه ای اندک وارد تیم خود کنند و سرمایه خود را برای تقویت تمام پست ها دیگر نگه دارند. آرسنال، چلسی و بورسیا دورتموند هم نیز وضعیت او را زیر نظر دارند، اما همه آنها ترجیح می دهند گزینه ای برای خرید قطعی او داشته باشند و این مانعی برای این انتقال است.

۱۰۰۹