ایوان تونی گزینه اصلی تاتنهام برای تقویت خط حمله

ایوان تونی گزینه اصلی تاتنهام برای تقویت خط حمله

پایگاه خبری فوتبالی- تاتنهام به دنبال یک مهاجم جدید است و در هفته‌های اخیر تعدادی از نام‌های بزرگ به لندنی‌های شمالی لینک شده‌اند.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر نشریه دیلی میل یکی از بازیکنانی که مدتی است در رادار آنگه پستکوغلو بوده، ایوان تونی، ستاره برنتفورد است و گزارش ها حاکی از آن است که تاتنهام گام بزرگی برای جذب او برداشته است. به گزارش نشریه انگلیسی، تاتنهام به تازگی شاهد رد پیشنهاد ۴۰ میلیون پوندی برنتفورد برای این بازیکن ۲۸ ساله بوده است که در حال حاضر همراه با تیم ملی انگلیس در یورو حاضر است. تونی بدون شک یکی از بهترین مهاجمان لیگ برتر در زمان حاضر است و ۲۰ گل در فصل ۲۰۲۲/۲۰۲۳ به ثمر رساند. این مهاجم نوک پس از آن به دلیل شرط بندی به مدت ۹ ماه از حضور در فوتبال محروم شد و در نتیجه بیشتر فصل گذشته را از دست داد.

ایوان تونی در ابتدای سال جاری میلادی پس از ۹ ماه به میادین بازگشت. او تا حدودی از آمادگی دور بود و در ۱۷ بازی خود در لیگ برتر انگلیس تنها ۴ گل به ثمر رساند. با این حال، به نظر می رسد که این آمار تاتنهام را متوقف نکرده است و این گزارش ادعا می کند که آنها تصمیم گرفته اند تونی را به عنوان اصلی ترین هدف هجومی خود در تابستان انتخاب کنند. بر اساس گزارش دیلی میل، بر کسی پوشیده نیست که تونی مشتاق پیوستن به یک باشگاه بزرگ در تابستان است و طبق گزارش او با تاتنهام بر سر شرایط شخصی به توافق رسیده است و تنها نکته ای که تیم پستکوغلو برای مذاکره باقی مانده است، مبلغ انتقال با برنتفورد است. زنبورها خواهان مبلغ ۶۵ میلیون پوندی هستند، اما گفته می شود که پیشنهاد ۵۵ هم میلیون پوندی معامله را تضمین می کند.

۱۰۰۹