بازیکن الاتحاد عربستان بهترین بازیکن دیدار فرانسه - اتریش شد

بازیکن الاتحاد عربستان بهترین بازیکن دیدار فرانسه - اتریش شد

پایگاه خبری فوتبالی - انگولو کانته هافبک وسط تیم ملی فرانسه پس از پایان دیدار تیم ملی فرانسه مقابل تیم ملی اتریش به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد.

به گزارش فوتبالی ، تیم ملی فرانسه در اولین بازی خود در رقابت های یورو 2024 موفق شد با نتیجه یک بر صفر تیم ملی اتریش را شکست بدهد و هر سه امتیاز بازی را به دست بیاورد. در پایان این بازی این انگولو کانته بود که موفق شد جایزه بهترین بازیکن میدان را به دست بیاورد.

انگولو کانته بازیکن باشگاه الاتحاد عربستان است اما حالا در یورو 2024 بهترین بازیکن زمین می شود. کانته از سال 2023 در لیگ عربستان بازی می کند. در حقیقت در یکی دو سال اخیر ستاره های زیادی از فوتبال اروپا راهی فوتبال عربستان شده اند و انگولو کانته هم یکی از آن ها بوده است. کانته در فوتبال اروپا در تیم هایی مثل لسترسیتی و چلسی بازی کرده است و عملکرد درخشانی داشته است.

انگولو کانته در حال حاضر سی و سه سال سن دارد اما هنوز هم یک بازیکن تاثیر گذار است. در حقیقت انگولو کانته در دقایق آخر بازی تیم ملی فرانسه مقابل تیم ملی اتریش یک حمله خطرناک از تیم ملی اتریش را خنثی کرد و به این ترتیب به پیروزی فرانسوی ها کمک کرد.

1470