واکنش سرمربی بلژیک به شکست ناباورانه مقابل اسلواکی

واکنش سرمربی بلژیک به شکست ناباورانه مقابل اسلواکی

پایگاه خبری فوتبالی - دومنیکو تدسکو سرمربی بلژیک می گوید از تصمیم VAR در خصوص صحنه روملو لوکاکو خیلی راضی نیست. 

به گزارش فوتبالی، روز دو شنبه بلژیک که یکی از مدعیان قهرمانی در یورو 2024 محسوب می شود، اولین دیدارش را مقابل اسلواکی انجام داد که در کمال ناباوری، اسلواکی با تک گل ایوان اشرانز به پیروزی رسید. شیاطین سرخ در این بازی فرصت های زیادی داشتند و روملو لوکاکو موقعیت های گلزنی فراوانی از دست داد. این مهاجم تنومند در دقیقه 66 روی ارسال لویس اوپندا دروازه اسلواکی را گشود، اما VAR این گل را مردود اعلام کرد. حتی قبل تر از این صحنه، لوکاکو یک بار دیگر گلزنی کرده بود، اما این بار هم VAR گل را به خاطر آفساید رد کرد. 

تدسکو پس از پایان بازی گفت: "صحبت کردن سخت است. اگر می بردیم، می توانستم چیزهای بیشتری راجع به نظرم بگویم. اما ما باختیم و می خواهم یک مربی منصف باشم، پس چیزی نمی گویم. ما باید به این بازیکنان اعتماد کنیم. من به VAR اعتماد دارم. اگر آن ها تصمیم گرفتند که اوپندا مرتکب هند شده، پس باید آن را بپذیریم."

"شب ناراحت کننده ای برای من است. نمی خواهم انگشتم را به سوی کسی بگیرم. مطمئن باشید که ما در رختکن راجع به چیزهای زیادی صحبت خواهیم کرد، اما قرار نیست چیزی به شما بگوییم. بعد از 15 بازی این اولین شکست ما بود. نمی خواستم در این بازی شکست بخوریم."

4416