عکس؛ بلینگام در محاصره سه بازیکن صربستانی

عکس؛ بلینگام در محاصره سه بازیکن صربستانی

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته تیم ملی انگلیس در اولین بازی خود در رقابت های یورو 2024 به مصاف تیم ملی صربستان رفت و در نهایت در این بازی موفق شد با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسد و در گام اول هر سه امتیاز بازی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی ، در این بازی جود بلینگام ستاره انگلیسی ها بود. این ستاره بیست ساله رئال مادرید موفق شد در دقیقه سیزدهم بازی روی سانتر بوکایو ساکا با ضربه سر دروازه تیم ملی صربستان را باز کند و این گل تا انتها پا بر جا ماند و در نهایت انگلیسی ها با همین گل هر سه امتیاز بازی را گرفتند. جود بلینگام در انتهای بازی به عنوان بهترین بازیکن میدان نیز انتخاب شد.

روی یک صحنه در بازی تیم ملی انگلیس مقابل تیم ملی صربستان، جود بلینگام در میان سه بازیکن صربستانی قرار گرفت و به این ترتیب توسط آن ها محاصره شد. بلینگام مهارت بالایی در کنترل توپ دارد و همین قضیه موجب شده است تا بازیکنانی صربستانی برای گرفتن توپ از او به شکل سه نفره او را محاصره کنند.

جود بلینگام یکی از مدعی های اصلی توپ طلا در سال 2024 میلادی به حساب می آید و باید دید که در نهایت او موفق می شود این جایزه را ببرد یا این که وینیسیوس جونیور بهتر از او عمل خواهد کرد.

1470