شروع کار شیاطین سرخ؛ ترکیب دو تیم بلژیک و اسلواکی

شروع کار شیاطین سرخ؛ ترکیب دو تیم بلژیک و اسلواکی

 پایگاه خبری فوتبالی- تیم‌های ملی بلژیک و اسلواکی در جریان دیدارهای هفته نخست یورو 2024 از ساعت 19:30 به مصاف همدیگر می‌روند.

 به گزارش فوتبالی، در جریان چهارمین روز از رقابت‌های یورو 2024، تیم‌های بلژیک و اسلواکی در چارچوب دیدارهای گروه E مسابقات در برابر همدیگر قرار خواهند گرفت. قضاوت این دیدار بر عهده هلیل اوموت ملر خواهد بود. همچنین این مسابقه در ورزشگاه فرانکفورت آره‌نا برگزار می‌شود.

 بلژیک آخرین سال‌های نسل طلایی خود را در اختیار قرار دارد. هرچند که از دوران اوج خود فاصله گرفته‌اند و دیگر ستارگانی نظیر ادن آزار، یان فرتونگن، مروان فلینی و توبی آلدروایرلد را در اختیار ندارند، اما باز هم با وجود بازیکنانی همچون کوین دی بروینه و روملو لوکاکو، در جمع مدعیان قهرمانی جای می‌گیرند.

 دومنیکو تدسکوی جوان امید دارد بتواند سرانجام برای تیم ملی بلژیکی جامی به ارمغان بیاورد. این کشور در تاریخ فوتبال خود هیچ جامی به دست نیاورده و باید دید آیا در این تورنمنت طلسم شکسته می‌شود یا خیر؟

 در آن سوی میدان، تیم ملی اسلواکی هم با این‌که کسی روی آن‌ها حساب باز نمی‌کند، اما با وجود بازیکنان سرشناس همچون استانیسلاو لوبوتکا و میلان اشکرینیار، امید دارند بتوانند از مرحله گروهی صعود کنند.

ترکیب تیم ملی بلژیک:

سنگربان: کوئن کستیلز

مدافعان: تیموتی کاستانیه، ووت فایس، یانیک کاراسکو و زنو دیبست

هافبک‌ها: ژرمی دوکو، آمادو اونانا، اورل مانگالا، کوین دی بروینه و لئوناردو تروسار

مهاجمین: روملو لوکاکو


ترکیب تیم ملی اسلواکی:

سنگربان: مارتین دوبراوکا

مدافعان: پیتر پراکیک، دنیس واورو، میلان اشکرینیار و داوید هنکو

هافبک‌ها: یورای کوکا، استانیسلاو لوبوتکا و اوندری دودا

مهاجمین: ایوان شرانز، لوکاس هاراسلین و روبرت بوژنیک

1428