دروازه‌بان رئال مادرید و خوردن دومین گل از پشت محوطه مقابل رومانی

دروازه‌بان رئال مادرید و خوردن دومین گل از پشت محوطه مقابل رومانی

پایگاه خبری فوتبالی - آندری لونین دروازه بان رئال مادرید که درون دروازه تیم ملی اوکراین حضور دارد، در بازی تیم ملی کشورش مقابل رومانی اصلا اوضاع خوبی ندارد و عملکرد خوبی را از خودش نشان نداده است.

به گزارش فوتبالی ، تیم ملی اوکراین و تیم ملی رومانی در اولین بازی خود در رقابت های یورو 2024 به مصاف هم رفته اند و تیم ملی رومانی فعلا با نتیجه سه بر صفر از تیم ملی اوکراین پیش افتاده است.

در این بازی آندری لونین دروازه بانی که در فصل گذشته در رئال مادرید عملکرد درخشانی داشت، حالا بسیار ضعیف ظاهر شده است و روی دو گل از سه گلی که تیمش خورد مقصر بود. روی گل اول لونین به اشتباه به بازیکن حریف پاس داد و در نهایت گل خورد و روی گل دوم هم او از پشت محوطه جریمه گل خورد و اگر جایگیری بهتری داشت می توانست توپ را بگیرد.

در حقیقت در دقیقه 53 بازی بود که رضوان مارین با یک شوت از پشت محوطه جریمه آندری لونین را غافلگیر کرد و به این ترتیب دروازه تیم ملی اوکراین برای بار دوم باز شد.

با این اوضاع و با بازگشت تیبو کورتوا به نظر می رسد که لونین باید به فکر ترک رئال مادرید باشد چرا که در جمع مادریدی ها چاره ای جز نیمکت نشینی نخواهد داشت.

تماشای گل دوم رومانی

1470