بلینگام و عدد ویژه‌ای که در 20 سالگی به آن رسید

بلینگام و عدد ویژه‌ای که در 20 سالگی به آن رسید

پایگاه خبری فوتبالی - جود بلینگام با گلزنی مقابل تیم ملی صربستان حالا به مجموع 100 گل و پاس گل در دوران حرفه ای خود رسیده است و این عدد یک عدد ویژه برای این ستاره انگلیسی است چرا که جود بلینگام در حال حاضر تنها بیست سال سن دارد.

به گزارش فوتبالی ، شب گذشته تیم ملی انگلیس در اولین بازی خود در رقابت های یورو 2024 به مصاف تیم ملی صربستان رفت و در نهایت موفق شد در این بازی با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسد و هر سه امتیاز بازی را به دست بیاورد. در این بازی جود بلینگام تک گل تیم ملی انگلیس را در دقیقه دوازدهم بازی به ثمر رساند. بلینگام روی سانتر بوکایو ساکا با ضربه سر توانست دروازه رایکوویچ را باز کند.

جود بلینگام با این گل حالا در دوران حرفه ای خود 56 گل به ثمر رسانده است. از آن جایی که جود بلینگام در دوران حرفه ای خود توانسته است 44 پاس گل بدهد، به این ترتیب این ستاره انگلیسی حالا به عدد ویژه 100 گل و پاس گل در دوران حرفه ای خود رسیده است و در نظر داشته باشید که بلینگام تنها بیست سال سن دارد. این ستاره انگلیسی که در رئال مادرید بازی می کند، در 248 بازی توانسته است به چنین آماری برسد. بلینگام بین سال های 2019 تا 2024 این آمار را ثبت کرده است.

1470