رئال مادرید پس از آوردن امباپه چه برنامه‌هایی دارد؟

رئال مادرید پس از آوردن امباپه چه برنامه‌هایی دارد؟

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید کیلیان امباپه را به خدمت گرفته است و مراسم معارفه این بازیکن در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو پس از رقابت های یورو 2024 برگزار می شود اما آوردن امباپه تنها برنامه تابستانی رئال مادرید نبوده است و مادریدی ها برنامه های دیگری هم دارند.

به گزارش فوتبالی ، یکی از برنامه های رئال مادرید این است که لوکا مودریچ و لوکاس وازکز را برای یک فصل دیگر نگه دارد. به نظر می رسد که همه چیز در این باره نهایی شده است و تنها امضای رسمی این دو بازیکن برای تمدید قرارداد باقی مانده است.

وضعیت ناچو فرناندز هنوز مشخص نیست و رئال مادرید به دنبال این است تا ببیند شرایط این بازیکن به چه شکل خواهد بود. گزارش هایی از پیشنهاد الاتحاد به ناچو منتشر شده است و اگر این بازیکن بخواهد از رئال مادرید برود، راهی الاتحاد خواهد شد و به این ترتیب خبری از تمدید قرارداد نخواهد بود.

آندری لونین در فصل گذشته در غیاب تیبو کورتوا عملکرد خوبی داشت. با آمدن کورتوا او دوباره نیمکت نشین می شود و همین قضیه موجب می شود تا او به فکر رفتن از باشگاه باشد. رئال مادرید ممکن است که در این تابستان لونین را بفروشد. فرلاند مندی هم شرایطی مشابه با لونین دارد و ممکن است که در این تابستان فروخته شود.

لنی یورو و آلفونسو دیویس دو بازیکنی هستند که رئال مادرید به دنبال به خدمت گرفتن آن ها است. لنی یورو 18 سال سن دارد. این مدافع میانی مورد توجه تیم های بزرگ اروپایی قرار گرفته است و قیمتی 50 میلیون یورویی دارد. آلفونسو دیویس هم که بازیکن بایرن مونیخ است و باید دید که مذاکرات میان رئال و بایرن بر سر این بازیکن چگونه پیش می رود.

1470