توافق رئال مادرید با دروازه‌بان 14 ساله

توافق رئال مادرید با دروازه‌بان 14 ساله

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید به صید جواهرات فوتبال اسپانیا ادامه می دهد و به نظر می رسد که استعدادهای آندلوسی نظر رئال مادرید را جلب کرده اند.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید اخیرا برای خرید خایرو موریا از بتیس به خدمت گرفته بود و حالا ایزان رامیرز دروازه بان 14 ساله باشگاه سویا با رئال مادرید به توافق رسیده و قرار است که به رئال مادرید ملحق شود.

ایزان رامیرز در تیم زیر 14 سال اسپانیا نیز عضویت داشته است و در تیم منتخب آندلوس جایگاه ثابتی داشته است. این دروازه بان که متولد 2010 است، در یکی از دوره های اخیر لیگ استعدادها به عنوان بهترین دروازه بان برگزیده شده و رئال مادرید در سالهای اخیر عملکردش را زیر نظر داشته است. رئال مادرید سال گذشته اسپی دفاع جپ آکادمی سویا را به خدمت گرفته بود و حالا ایزان رامیرز را جذب خواهد کرد.

رئال مادرید در سالهای اخیر روی تقویت تیم های پایه خود و پرورش استعدادهای جوان خیلی کار کرده است. به ندرت بازیکنی از آکادمی رئال مادرید به تیم بزرگسالان راه پیدا می کند اما با این وجود، بسیاری از این بازیکنان به درآمدزایی از رئال کمک می کنند. در سالهای اخیر یکی از منابع درآمدزایی رئال مادرید از فروش بازیکنان آکادمی بوده است.

4125