رزاق‌پور و روایت شب جنجالی: بازیکن ما از نابینایی گریخت!

رزاق‌پور و روایت شب جنجالی: بازیکن ما از نابینایی گریخت!

پایگاه خبری فوتبالی - مدافع گلزن گل‌گهر می‌گوید بازیکن خارجی سپاهان، مترجم مورایس و یک بازیکن سپاهان که سابقه اخلاقی خوبی ندارد؛ درگیری های زیادی پس از پایان بازی ایجاد کردند.

به گزارش فوتبالی، سید ابوالفضل رزاق‌پور زننده گل اول گل‌گهر در بازی جام حذفی به سپاهان بود که در نهایت تیم سیرجانی نتوانست این نتیجه را حفظ کرده و به فینال صعود کند. در همین راستا خبرنگار “فوتبالی” گفت‌وگویی با مدافع چپ گل‌گهر داشته و درباره شرایط بازی، گلزنی این مدافع و اتفاقات حاشیه‌ای پایان بازی صحبت کرده است.

رزاق‌پور صحبت های ابتدایی خود درباره بازی را چنین شروع کرد: «بازی سخت اما قشنگی داشتیم و هر دو تیم فوتبال خوبی بازی کردند. هم ما و هم سپاهان موقعیت های خوبی داشتیم که ما هم می‌توانستیم استفاده کنیم ولی سپاهان باتجربه‌تر بود و از امتیاز میزبانی به خوبی استفاده کرد و به فینال صعود کردند. خدا را شکر پایم به گلزنی باز شد ولی دوست داشتم گلم در مجموع به تیم کمک کند که این اتفاق نیفتاد و فصل با تمام اتفاقات خوب و بدش به پایان رسید و برای فصل آتی آماده می‌شویم.»

مدافع گل‌گهر می‌گوید قصدی برای گلزنی نداشته و با خوش شانسی توپش درون دروازه قرار گرفته است: «خوشحالم بعد از زمان طولانی گلزنی کردم. امسال شرایطش پیش آمده بود ولی کم شانس بودم و توپ هایم گل نشد. این بازی اما قصدم باز کردن دروازه نبود و سانتر کردم و جوری پیش رفت که توپ مستقیم به گل رفت و این گل با چاشنی شانس بود. البته دوست دارم به این موضوع اشاره کنم که گویا بعد از شادی گل من برای هواداران سپاهان سوء تفاهمی پیش آمده که من قصد هیچ بی احترامی نداشتم و شادی گل من یک حرکت ذهنی و تقلید از یک شادی گل خارجی بود و خیلی وقت بود می‌خواستم این کار را انجام دهم. به سمت طرفداران سپاهان رفتم چون عکاس تیم ما آنجا نشسته بود و قصدی برای بی‌احترامی نداشتم و اگر کسی ناراحت شده، عذرخواهی می‌کنم.»

رزاق‌پور می‌گوید بازیکن خارجی سپاهان شروع کننده اتفاقات بعد بازی بوده است: «بعد اینکه داور سوت پایان بازی را زد، بازیکن خارجی سپاهان به سمت نیمکت ما رفت و الفاظ و حرکات خیلی بدی رو به نیمکت ما انجام داد و این باعث تنش شد. ما ابتدا اصلا وارد این داستان نشدیم ولی یکی از نفرات سپاهان از بیرون آمد و بطری آب معدنی را به چشم علیزاده بازیکن ما کوبید و خوش شانس بود که اتفاق بدی نیفتاد و حتی ممکن بود خدایی نکرده منجر به نابینایی شود. این موضوع تنش را بیشتر کرد و همزمان مترجم آقای مورایس هم الفاظ بدی را در قبال مربی ما انجام داد. ما آمدیم جدا کنیم که یک فرد جوان با لباس شخصی مرا از پشت زد که هنوز آثارش روی دست من هست و این باعث شد خیلی عصبی شوم ولی تا قبل اینکه کار به جاهای باریک کشیده شود، ما را جدا کردند.»

مدافع چپ سیرجانی‌ها عنوان داشت بعد بازی هم یک بازیکن سپاهان برای درگیری به سمت رختکن آن‌ها آمده بود: «سپس من به رختکن رفتم ولی گویا یکی از بازیکنان سپاهان که آنچنان هم سابقه خوبی در رفتار ندارد و نمی‌خواهم اسمش را بیاورم، به سمت رختکن ما آمده و خواسته دعوایی را شروع کند. چندین بار هم در جریان بازی به هم تیمی هایش می‌گفت فلانی را بزنید و این کارها و فوتبال ارزش این رفتارها را ندارد. وقتی کسی این رفتارها را بعد از بازی هم انجام می‌دهد و به سمت رختکن می‌رود و تنش‌ها را بیشتر می‌کند، خود نشان دهنده این است شخصیت مناسبی ندارد. سابقه این آقا معلوم است و در تیم های قبلی هم به خوبی راجع به وی صحبت کرده‌اند. قضیه تمام شده بود و ما تعجب کردیم چرا این آقا دوید به سمت رختکن ما آمد و نمی‌دانم دنبال چه بود.»

رزاق‌پور می‌گوید تیمش در بازی رفت در سیرجان خوشحالی نامتعارفی بعد از برد نداشته است: «ما یادمان نمی‌آید بازی رفت اتفاقی افتاده باشد. یک سری مسائل بین فدراسیون و سپاهان بود و به ما ربطی نداشت. ببخشید که اگر بازی را بردیم، خوشحالی کردیم! آن‌ها هم بعد برد خوشحالی زیادی داشتند که انگار قهرمانی مسجل شده است. بردن همیشه شیرین است ولی من یادم نمی‌آید در سیرجان اتفاقی افتاده باشد و در کل برد سپاهان را تبریک می‌گویم و فوتبال یک رویش برد است و یک رویش باخت.»

مدافع چپ سابق تراکتور درباره آسیایی شدن این تیم با نتایج جام حذفی هم چنین گفت: «پارسال ما توانستیم سهمیه پلی‌آف را با تراکتور به دست بیاوریم و با اینکه مسلما دوست داشتم خودمان فینالیست شده و قهرمان شویم و آسیایی شویم ولی حالا که این اتفاقات افتاده، امیدوارم تراکتور از این فرصت استفاده خوبی داشته باشد و بتواند موفق باشد چرا که هواداران این تیم شایسته بهترین‌ها هستند.»

1997