آمار خیره کننده تیم فوتبال زنان بارسلونا در پایان لیگ اسپانیا

آمار خیره کننده تیم فوتبال زنان بارسلونا در پایان لیگ اسپانیا

پایگاه خبری فوتبالی- در حالی که لیگ های معتبر فوتبال زنان در اروپا حدود یک ماه است که به اتمام رسیده است، رقابت های لیگ زنان اسپانیا دیروز به پایان خود رسید. رقابت هایی که بارسلونا هفته ها قبل قهرمانی خود را در آن مسجل کرده بود.

به گزارش فوتبالی، هفته سی ام و پایانی لیگ فوتبال زنان اسپانیا دیروز برگزار شد تا پرونده این لیگ هم مانند سایر لیگ های معتبر فوتبال زنان در اروپا بسته شود. 

لیگ فوتبال زنان اسپانیا در حالی دیروز به پایان رسید که قهرمانی بارسلونا هفته ها قبل مشخص شده بود و چند هفته پایانی این رقابت ها تشریفاتی دنبال شد. در پایان لیگ اسپانیا، بارسلونا با هشتاد و هشت امتیاز قهرمان شد و رئال مادرید با هفتاد و سه امتیاز و اتلتیکو مادرید با شصت و یک امتیاز دوم و سوم شدند.

اما آنچه در این لیگ جالب است، اقتدار بارسلوناست که اعداد و ارقام جالبی را از خود به جای گذاشت. بارسلونا در سی مسابقه این فصل بیست و نه پیروزی بدست آورد و تنها یک بار طعم تساوی را چشید. آن ها این فصل را بدون شکست به پایان رساندند تا رکورد خود را تکرار کنند. بارسایی ها در این فصل ۱۳۷ گل زدند و تنها ۱۰ گل خوردند و تفاضل گل بی نظیر ۱۲۷ را به جای گذاشتند. البته بارسلونا در فصل ۲۰۲۱-۲۲ یک رکورد ویژه را از خود به جای گذاشت که ممکن است دیگر تکرار نشود. آن ها در آن فصل هر ۳۰ مسابقه را با پیروزی پشت سر گذاشتند و ۱۵۹ گل هم به ثمر رساندند تا رویایی ترین فصل آن ها شود.

در پایان این فصل از رقابت های لیگ فوتبال زنان اسپانیا گراهام هانسن از بارسلونا با ۲۱ گل عنوان بهترین گلزن فصل را بدست آورد. 

بارسلونا در این فصل علاوه بر قهرمانی در لیگ فوتبال زنان اسپانیا، قهرمان لیگ قهرمانان اروپا، سوپر کاپ و جام حذفی اسپانیا شدند تا چهار گانه این فصل را بدست آورده باشند.

6001