تقابل آلمان با کابوس غیرمنتظره‌اش در سال‌های اخیر

تقابل آلمان با کابوس غیرمنتظره‌اش در سال‌های اخیر

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی آلمان پس از پیروزی پرگل در مقابل اسکاتلند، خودش را برای دومین بازی در یورو 2024 آماده می کند.

به گزارش فوتبالی، ژرمن ها پس از قدرت نمایی در مقابل اسکاتلند، حالا می خواهند مجارستان را شکست بدهند. شاید روی کاغذ به نظر برسد که المان در این بازی پیروز می شود اما حقیقت این است که مجارستان سالهاست که به گربه سیاه  آلمان تبدیل شده است.

در حقیقت آلمان در هیچ کدام از سه بازی اخیرش در مقابل مجارستان پیروز نشده است. این روند در یوروی قبلی آغاز شد که بازی المان و مجارستان با تساوی بدون گل به اتمام رسید. دو تیم در لیگ ملت های اروپا نیز به مصاف هم رفتند که بازی رفت با تساوی به اتمام رسید و مجارستان در بازی برگشت با نتیجه یک بر صفر پیروز شد و شب تلخی را برای فلیک و تیمش رقم زد. البته بازیکنان تیم ملی آلمان سعی می کنند که به غلبه بر مجارستان مطمئن باشند. امره جان هافبک ژرمن ها گفت:" حتی نمی دانستم که در لیگ ملت ها مقابل مجارستان باخته بودیم."

آلمان در صورت پیروزی مقابل مجارستان می تواند صعودش از مرحله گروهی را عملا قطعی کند و بازی پایانی آنها در گروه در مقابل سوییس، تشریفاتی خواهد شد.

4125