دفاع ستاره رئال مادرید از مدافع لیورپول

دفاع ستاره رئال مادرید از مدافع لیورپول

پایگاه خبری فوتبالی - جود بلینگام ستاره تیم ملی انگلیس و باشگاه رئال مادرید پس از برد خفیف مقابل صربستان به تمجید از ترنت الکساندر آرنولد پرداخت. 

به گزارش فوتبالی، یک شنبه شب از گروه C رقابت های یورو 2024، تیم های انگلستان و صربستان به مصاف هم رفتند که در نهایت 3 شیرها با تک گل جود بلینگام به پیروزی رسیدند تا شروع 3 امتیازی در این مسابقات داشته باشند. جود بلینگام پس از فصل بسیار موفقی که با رئال مادرید داشت و توانست قهرمان لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا شود، حالا به دنبال یک جام مهم دیگر در خاک آلمان است. 

به نقل از سایت گل، آرنولد مدافع راست لیورپول در این بازی به عنوان هافبک مرکزی بازی کرد و بلینگام در این باره به ITV گفت: "او خیلی خوب از نظر دفاعی بازی را کنترل می کند و این باعث راحت تر شدن کار من می شود. مردم حرف های بیهوده زیادی راجع به او می زنند، اما نقش آرنولد بسیار مهم است و باعث می شود من فضای بیشتری در زمین داشته باشم. فکر می کنم ما خیلی خوب هم دیگر را پیدا می کنیم. او رو به جلو بازی می کنم و این برای ما بسیار خوب است. اصلاً مهم نیست توپ را لو بدهد، چون ما به عنوان هم تیمی برای بازپس گیری توپ می جنگیم و به بازی کردن ادامه می دهیم. به نظرم او فوق العاده بازی کرد."

4416