امباپه تسلیم شد/ غیبت ستاره فرانسوی در المپیک

امباپه تسلیم شد/ غیبت ستاره فرانسوی در المپیک

پایگاه خبری فوتبالی - کیلیان امباپه ستاره جدید رئال مادرید می گوید به خاطر باشگاهش قادر به همراهی تیم ملی فرانسه در المپیک نیست.

به گزارش فوتبالی، فرانسه و تیری آنری امید زیادی به درخشش کیلیان امباپه در المپیک تابستان بودند، اما این مهاجم تایید کرد که در المپیک پاریس غایب خواهد بود. این خبر بدی برای فرانسه و امانوئل مکرون، رئیس جمهور این کشور بود که همیشه اذعان می کرد امباپه برای فرانسه در تابستان بازی خواهد کرد. 

به نقل از سایت گل، کیلیان امباپه بالاخره در تابستان امسال از پاریسن ژرمن جدا شد و به رئال مادرید پیوست و این باشگاه اسپانیایی به امباپه اجازه نمی دهد که در المپیک شرکت کند. لوس بلانکوس می خواهد امباپه بعد از یورو 2024 به اندازه کافی استراحت کند و برای فصل 2024-25 آماده باشد. 

امباپه به خبرنگاران گفت: "باشگاه من یک موضع مشخص راجع به المپیک دارد. فکر می کنم من نقشی در المپیک نداشته باشم و حقیقت این است. این موضوع را درک می کنم، چون قرار است در ماه سپتامبر راهی تیم جدیدم شوم و این شروع خوبی نخواهد بود. بهترین ها را برای فرانسه آرزو می کنم و حالا قرار است به عنوان یک هوادار، تمامی بازی ها را تماشا کنم."

4416