جواب ستاره بارسلونا به صحبت‌های امباپه درباره سطح تیم‌های آمریکا جنوبی

جواب ستاره بارسلونا به صحبت‌های امباپه درباره سطح تیم‌های آمریکا جنوبی

پایگاه خبری فوتبالی - رافینیا ستاره تیم ملی برزیل و بارسلونا به صحبت های کیلیان امباپه درباره استانداردهای فوتبال آمریکای جنوبی واکنش نشان داد. 

به گزارش فوتبالی، دو سال قبل کیلیان امباپه ادعا کرد تیم های اروپایی خیلی آماده تر از تیم های آمریکای لاتین برای مسابقات جام جهانی 2022 هستند، چون در اروپا، آن ها هر هفته با حریفان باکیفیتی روبرو می شوند و به همین دلیل، سطح کیفی تیم های اروپایی بالاتر از تیم های آمریکا جنوبی است. البته در همان جام جهانی 2022، کیلیان امباپه موفق شد همراه با تیم ملی فرانسه به فینال برسد، اما در فینال مقابل تیم ملی آرژانتین، علیرغم درخششی که داشت و هت تریکی که در فینال انجام داد، نتوانست مانع از شکست تیمش در ضربات پنالتی شود تا مسی و آرژانتین قهرمان جهان شوند.

به نقل از سایت گل، حالا کیلیان امباپه به زودی پیراهن رئال مادرید را می پوشد و قرار است رافینیا او را در بازی های ال کلاسیکو ببیند. ستاره سابق لیدزیونایتد به خبرنگاران گفت: "متاسفانه برای او و خوشبختانه بریا ما، او فینال جام جهانی را به تیمی از آمریکا جنوبی واگذار کرد."

رافینیا در اردوی تیم ملی برزیل برای مسابقات کوپا آمه ریکا 2024 حضور دارد و در روز 25 ژوئن، اولین دیدار آن ها مقابل کاستاریکا خواهد بود.

4416