ستاره مس در راه صعود به فینال: برای تبریز و رفسنجان خیلی خوشحالم

ستاره مس در راه صعود به فینال: برای تبریز و رفسنجان خیلی خوشحالم

پایگاه خبری فوتبالی - دروازه‌بان مس رفسنجان می‌گوید این تیم کار سختی با حذف چهار تیم لیگ برتری برای رسیدن به فینال جام حذفی داشته است.

به گزارش فوتبالی، داود نوشی صوفیانی دروازه‌بان دیروز مس رفسنجان برابر آلومینیوم اراک بود که با درخشش خود و مهار دو پنالتی، توانست کمک شایانی به تیمش در راه صعود به لیگ برتر داشته باشد. 

دروازه‌بان تبریزی مس صحبتهایش با خبرنگار فوتبالی را اینگونه شروع می‌کند: «قرعه ما از اول سخت بود. با استقلال، تراکتور، پیکان و آلومینیوم اراک بازی کردیم و تا فینال، چهار تیم لیگ برتری را حذف کردیم. از دو بابت بسیار خوشحالم، اول اینکه در تاریخ مس رفسنجان برای اولین بار این اتفاق را رقم زدیم و مورد دوم اینکه به عنوان یک بازیکن تبریزی با رسیدن به فینال، حضور تراکتور در آسیا را قطعی کردیم. این دو مورد برای من بسیار شیرین است.»

نوشی می‌گوید از تبریز پیام‌های تبریک زیادی دریافت کرده است: «همشهری‌ها و دوستانم به من لطف داشتند و از اینکه توانستم یک کار کوچک برای شهرم انجام دهم، در حالی که خیلی از این شهر دورم؛ برایم لذت بخش است و برای مردم تبریز و رفسنجان بسیار خوشحالم.»

او که با گرفتن دو پنالتی آلومینیوم نقش مهمی در فینالیست شدن تیمش داشت، درباره این موضوع می‌گوید: « این فصل آلومینیوم اراک تیم خوبی بوده و نتایج این تیم گواه این مسئله است. بازی دیروز هم فوتبال خوبی بازی کردند و در اراک و با حضور تماشاگرانشان بازی خیلی سختی بود و شرایط جوی هم کمی خوب نبود و این برد خیلی دلچسب بود. در ضربات پنالتی که اولین پنالتی را مهار کردم، باعث شد بار روانی شدیدی علیه حریف ایجاد شود و خدا را شاکرم که توانستم دو پنالتی بگیرم و به برد تیمم کمک کنم.»

او مدعی است شرایط روحی و روانی مثبت وی تاثیر زیادی داشته است: «به نظر من پنالتی تمرین خاصی ندارد و بیشتر مسئله روحی و روانی است. خوشحالم با شرایطی که داشتیم و باتوجه به صحبت‌های آقای محرم نویدکیا و رحمان احمدی با من، شرایط روحی خوبی داشتم که خیلی کمک کرد. بچه‌های تیم همه دوست داشتند، یک کار بزرگ انجام دهیم و خوشحالم به فینال رسیدیم.»

شاگرد محرم نویدکیا درباره حواشی پیرامون این تیم چنین اعتقادی دارد: «ما بازیکن هستیم و در کارهای دیگر دخیل نیستیم و خبری هم نداریم و کار خودمان را انجام می‌دهیم. اگر بحث‌هایی هم هست، برای بیرون فوتبال است و انشاالله همه چیز ختم به خیر شود و اتفاقات خوبی برای مس رفسنجان بیفتد.»

نوشی صوفیانی در پایان ابراز امیدواری می‌کند در نهایت، او و همبازیانش جام قهرمانی را بالای سر ببرند: «سپاهان تیم قابل احترامی است و این از سابقه آن‌ها مشخص است. ولی خدا تا اینجا هم برای ما چیزهای خوبی خواسته و با رقیبان سختی بازی کرده و به این مرحله رسیده‌ایم. شرایطمان برای قهرمانی خیلی خوب است. می‌توانست بازی در استادیوم باکیفیت‌تر و بهتری باشد ولی در هر حال برای انجام بازی خوب خواهیم رفت و امیدوارم قهرمان شویم.»

1997