شکست دختران تنیس ایران مقابل بلاروس در رقابت‌های برکیس کازان روسیه

شکست دختران تنیس ایران مقابل بلاروس در رقابت‌های برکیس کازان روسیه

پایگاه خبری فوتبالی- دختران ایران در دومین دیدار خود در رقابت های بریکس کازان به مصاف تیم بلاروس رفتند که در پایان این دیدار را واگذار کردند.

به گزارش فوتبالی، در دومین دیدار نمایندگان ایران در رقابت‌های برکیس کازان روسیه، ماندگار فرزامی با نتیجه ۰-۶ و ۱-۶ مقابل نماینده بلاروس شکست خورد و یاسمن یزدانی با نتیجه ۳-۶ و ۲-۶ بازی را به حریف خود واگذار کرد.

در بخش دونفره نیز تیم ایران با ترکیب کیمیا ثاقب‌تهرانی و ماندگار فرزامی با نتیجه ۱-۶ و ۱-۶ بازی را به تیم بلاروس واگذار کردند. به این ترتیب دختران کشورمان پس از پیروزی در نخستین دیدار مقابل پاکستان، در دومین مسابقه با نتیجه ۳ بر صفر مقابل بلاروس شکست خوردند.

رقابت‌های ورزشی بریکس از ۱۳ تا ۲۰ ژوئن (۲۲ تا ۳۱ خرداد ۱۴۰۳) در شرایطی به میزبانی شهر کازان، مرکز جمهوری تاتارستان روسیه برگزار می‌شود که رشته‌های مختلف ورزشی از جمله تنیس در آن به میدان خواهند رفت.

در این مسابقات و در رشته تنیس، کشورهای جمهوری اسلامی ایران، روسیه، بلاروس، هند، ازبکستان، قرقیزستان، تاجیکستان، پاکستان و صربستان حضور دارند که در سه گروه سه‌ تیمی با هم به رقابت خواهند پرداخت و از هر گروه ۲ تیم جواز صعود به مرحله بعدی را کسب خواهند کرد.

گفتنی است تیم اعزامی ایران با ترکیب یاسمن یزدانی ، کیمیا ثاقب تهرانی و ماندگار فرزامی و مربیگری مونا نوریان در این رویداد به میدان می رود.

در این مسابقات تنیسورهایی از کشورهای مختلف با رنکینگ قابل توجه حضور دارند که میدان بسیار خوبی برای کسب تجربه برای نمایندگان ایران خواهد بود.

2636