اعتراف عجیب مدافع اوکراین: چیزی از فوتبال نمی‌فهمد!

اعتراف عجیب مدافع اوکراین: چیزی از فوتبال نمی‌فهمد!

پایگاه خبری فوتبالی - ویتالی میکولنکو دفاع کناری تیم ملی اوکراین و اورتون پس از آن که پیش بینی او در مورد نتیجه بازی اسکاتلند و آلمان اشتباه پیش رفت، گفت که چیزی از فوتبال سر در نمی آورد!

به گزارش فوتبالی، پیش از بازی افتتاحیه یورو میان المان و اسکاتلند، ملی پوش اوکراینی پیش بینی کرد که اسکاتلند می تواند آلمان را اذیت کند و نتیجه مساوی یا پیروزی را مقابل آنها کسب کند اما ژرمن ها در این بازی با نتیجه پنج بر یک توانستند حریفشان را در هم بکوبند.

میکولنکو پس از این پیش بینی اشتباه،اعلام کرد که چیزی از فوتبال نمی فهمد. اسکاتلند در کل بازی فقط یک شوت زد و فقط 27 درصد تملک توپ را در جریان بازی در اختیار داشت. این بازیکن 25 ساله گفت:" من از اسکاتلند طرفداری کردم و گفتم که بازی یا مساوی می شود یا پیروز می شوند اما فهمیدم که هیچ چیزی از فوتبال درک نمی کنم چرا که حتی یک شوت هم نزدند." 

مدافع اورتون روز دوشنبه در ترکیب اوکراین مقابل رومانی در آلیانس آرنا حضور خواهد داشت. اوکراین به سختی و در پلی آف توانست حضورش در یورو را قطعی کند اما با حضور چهره هایی نظیر لونین و دووبیک امیدوار هستند که به یکی از شگفتی های مسابقات تبدیل شوند و بتوانند تا مراحل بالاتر پیش بروند.

4125