ستارگان کلوپ در کادر فنی بروسیا دورتموند

ستارگان کلوپ در کادر فنی بروسیا دورتموند

پایگاه خبری فوتبالی- پس از انتصاب نوری شاهین، بازیکن سابق بروسیا دورتموند به عنوان سرمربی جدید زنبورها، اکنون مارسل اشملتزر، از گزینه‌های کامل‌کردن کادر فنی او به شمار می‌رود.

به گزارش فوتبالی، ادین ترزیچ، سرمربی موفق دورتموند که این تیم را تا فینال لیگ قهرمانان اروپا همراهی نمود، از سمت خود استعفا داد و نوری شاهین، ستاره روزهای نزدیک تیم‌های دورتموند و رئال مادرید، که در دورتموند نیز دستیار او بود به جای وی به عنوان سرمربی‌ این باشگاه معرفی شد.

شاهین، یک متخصص تاکتیکی و روحی در رختکن زنبورها به شما می‌رفت. شاهین، بخشی از تیم پرستاره یورگن کلوپ بوده است و در دوران مربی‌گری ترزیچ، در کنار خود، ستاره دیگری به نام اسون بندر را هم در اختیار داشت که بی‌شک حضور این ستارگان روزهای درخشان دورتموند در کنار بازیکنان جوان، توانست راه این تیم را تا فینال ومبلی هموار سازد.

با تجربه موفق همکاری با بندر، اکنون شاهین در پی جذب مارسل اشملتزر، مدافع چپ بازنشسته و ۳۶ ساله است. اکنون بیش از ۱ ماه از حضور اشملتزر در سمت مربی‌گری تیم زیر ۲۳ سال دورتموند می‌گذر و شاهین، اعلام کرده است که او گزینه مناسبی برای تکمیل کادر فنی دورتموند خواهد بود.

اشملتزر در دوران بازیگری خود، ۲۶۷ بازی با لباس زنبورها به ثبت رساند و ۵ جام با این باشگاه کسب کرد. باید دید سه‌گانه‌ی نوری شاهین، اسون بندر و مارسل اشملتزر، که در روزهای نه چندان دور، همگی تحت رهبری یورگن کلوپ دوران شکوهمندی را رقم زدند، دورتموند را در فصل پیش رو به چه سرانجامی خواهند رساند.

1428