مهاجم 26 ساله صربستانی در میلان خواهد ماند

مهاجم 26 ساله صربستانی در میلان خواهد ماند

پایگاه خبری فوتبالی- لوکا یوویچ مهاجم صربستانی میلان که در پایان فصل قراردادش رو به پایان بود، با روسونری برای تمدید قرارداد به توافق رسید.

به گزارش فوتبالی، لوکا یوویچ مهاجم سابق رئال مادرید و آینتراخت فرانکفورت که تابستان گذشته از تیم فیورنتینا جدا شد و با قراردادی یک ساله به میلان پیوست، برای تمدید قرارداد به مدت یک فصل دیگر با روسونری به توافق رسیده است.

میلان با توجه به خروج الیویه ژیرو مهاجم اول این تیم به دنبال جذب مهاجم است. جاشوا زیرکزی گزینه اصلی روسونری و همچنین سیرو گیراسی و آرماندو برویا از دیگر گزینه‌های مدنظر این تیم هستند. لوکا یوویچ که تابستان گذشته به عنوان مهاجم دوم جذب شده بود عملکرد خوبی از خودش به نمایش گذاشت و باعث شد روسونری پیش از جذب مهاجم با او برای تمدید قرارداد به توافق برسند.

به گزارش فابریزیو رومانو خبرنگار معتبر ایتالیایی، میلان و لوکا یوویچ بر سر قراردادی یک ساله و با دستمزدی ۲.۵ میلیون یورویی به توافق رسیدند. اعلام رسمی این خبر از سوی میلان در روزهای آینده منتشر خواهد شد.

لوکا یوویچ ۲۶ ساله در فصل گذشته در ۳۰ بازی در تمامی رقابت‌ها برای میلان با میدان رفته و آمار ۹ گل و یک پاس گل را ثبت کرده است. 

مدیران میلان پس از معرفی پائولو فونسکا، حالا در حال رونمایی از اقدامات نقل و انتقالاتی خود خواهند بود. اینطور که مشخص است در روزهای آتی اعلام رسمی تمدید قرارداد لوکا یوویچ اعلام خواهد شد. حال باید دید خریدهای جدید روسونری چه بازیکنانی خواهند بود؟

۱۴۲۸