مدیر فنی ساوتهمپتون، قدوس را در جزیره نگه می‌دارد

مدیر فنی ساوتهمپتون، قدوس را در جزیره نگه می‌دارد

پایگاه خبری فوتبالی- اینطور که به نظر می‌رسد سامان قدوس فصل آینده با پیراهن ساوتهمپتون در لیگ جزیره بازی خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، خبری که دیروز در یکی از سایتهای ایرانی درباره مقصد احتمالی هافبک تیم ملی منتشر شد، در صفحات هواداری ساوتهمپتون در شبکه ایکس – توییتر سابق – بازتاب داشت و آنها از احتمال حضور هافبک سابق برنتفورد در تیمشان، استقبال کردند.

حالا و در شرایطی که هنوز خبری رسمی و مستند درباره احتمال پیوستن قدوس به ساوتهمپتون منتشر نشده و استناد رسانه‌های اروپایی، به ادعای یک سایت خبری ایرانی است، یک اظهارنظر، شاید سامان را به ساوتهمپتون نزدیک کند.

داستان از این قرار است که هافبک تیم ملی، در ساوتهمپتون یک طرفدار سرشناس دارد.

این طرفدار سرشناس کسی نیست جز راموس آنکرسن، مدیر فنی باشگاه ساوتهمپتون که اعتقاد ویژه‌ای به سامان قدوس دارد و پیش از این گفته بود که از مدتها قبل بازیکن برنتفورد را زیر نظر داشته و او را بازیکنی باکیفیت و مستعد می‌داند.

با توجه به اعتقاد مدیر فنی ساوتهمپتون به قدوس، بعید نیست که آنکرسن به دنبال جذب سامان برای تیمش باشد به خصوص آنکه سامان بازیکن آزاد محسوب می‌شود و قرار نیست ساوتهمپتون پولی برای رضایتنامه او پرداخت کند و از طرف دیگر این باشگاه با جذب احتمالی هافبک تیم ملی، بازیکنی را می‌خرد که قابلیت بازی در چند پست را دارد و این موضوع، چیزی نیست که بتوان به سادگی از کنار آن عبور کرد.

حالا باید دید چه زمانی قدوس از تیم جدیدش رونمایی خواهد کرد.

7474