گل‌گهر در مه؛ نسخه یونانی آرزوها را برآورده نکرد

گل‌گهر در مه؛ نسخه یونانی آرزوها را برآورده نکرد

پایگاه خبری فوتبالی - گل‌گهر با سرمربی خارجی خود نسبت به فصل گذشته با پسرفت رو به رو شد.

به گزارش فوتبالی، گل گهر سیرجان یکی از تیم های متمول لیگ برتری است که مدیرانش رویاهای زیادی برای موفقیت در فوتبال ایران داشتند با این وجود تیم سیرجانی نتوانسته به هدف ابتدایی خود یعنی کسب سهمیه آسیایی دست یابد و این هدف سرمه‌ای‌پوشان با سرمربی کنونی تیم ملی هم به دست نیامد و این فصل گل‌گهری ها برای دستیابی به این مهم حتی عقبگرد و پسرفت هم داشتند.

گل‌گهر لیگ بیست و دوم با ۴۵ امتیاز و با دو امتیاز اختلاف به مس رفسنجان در رتبه ششم قرار گرفت و این تیم در لیگ بیست و یکم هم با ۵۱ امتیاز چهارم شده بود ولی فصل گذشته یعنی لیگ بیست و سوم، سقوط آزادی داشت و با ۳۶ امتیاز فصل را در رتبه نهم به پایان رساند.

این در حالی است که گل گهر این فصل هم تیم ارزان‌قیمتی نبود. سرمه‌ای‌پوشان برای فصل گذشته مارینوس اوزونیدیس یونانی را روی نیمکت تیمشان نشاندند و خریدهای خوبی از لیگ برتر داشتند و بازیکنانی نظیر محمدرضا اخباری، سامان فلاح، سعید سحرخیزان و… را جذب کردند و اجازه جدایی ستاره‌های باکیفیت خود همانند علیرضا علیزاده و مهدی تیکدری را ندادند اما این تیم باز هم نتوانست به هدفی که مدت‌هاست ترسیم کرده، حتی نزدیک شود.

حاصل کار مارینوس و کادر یونانی‌اش کسب رتبه نهم جدول بود و آن‌ها که به جام حذفی دل خوش کرده بودند، با قبول شکست مقابل سپاهان از رسیدن به فینال بازماندند تا گل‌گهر فصل سپری شده را با ناکامی تمام کرده باشد؛ همانند تصویر تیمی آن‌ها در بازی آخر فصل مقابل سپاهان که ستاره های این تیم را در دود و مه به ثبت رسانده است.

1997