وادی: شرایط سخت شده اما تمام تلاشمان را می‌کنیم

وادی: شرایط سخت شده اما تمام تلاشمان را می‌کنیم

پایگاه خبری فوتبالی- پاسور تیم ملی والیبال در مورد هفته سوم لیگ ملت‌ها گفت: شرایط سخت شده و تمام تلاشمان را می‌کنیم که بهترین نتیجه را برای مردم ایران کسب کنیم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال ایران که برای هفته سوم و پایانی مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها در فیلیپین به سر می‌برد، اولین جلسه تمرینی خود را یکشنبه ۲۶ خرداد در دو نوبت صبح و بعد از ظهر برگزار کرد.

محمدطاهر وادی در مورد شرایط آمادگی تیم ملی پیش از شروع هفته سوم گفت: از زمانی که هفته دوم تمام شد، با آقای اکبری پنج، شش روز تمرین خوب داشتیم. روی نقاط ضعفمان کار کردیم و یکسری نکات را به ما یادآوری کردند که تلاش می‌کنیم برای مسابقات بعدی آن ضعف‌ها را نداشته باشیم.

وی در مورد کمپ تمرینی تیم کلی در اوزاکای ژاپن بیان کرد: تمام شرایطی که باید برای یک تیم والیبال از نظر تمرینی مهیا باشد، در ژاپن برایمان فراهم بود. کمی از نظر تغذیه مشکل وجود داشت که برایش فکری کردیم اما تمرینات خوبی پشت سر گذاشتیم.

وادی در مورد ارزیابی خود از هفته سوم لیگ ملت‌ها گفت: باید برای آبروی والیبالی‌مان بازی کنیم. شرایط سخت شده و تمام تلاشمان را می‌کنیم که بهترین نتیجه را برای مردم ایران کسب کنیم.

تیم ملی والیبال ایران در هفته سوم لیگ ملت‌ها به مصاف تیم‌های آمریکا، هلند، فرانسه و آلمان می‌رود و در اولین دیدار خود چهارشنبه، ۳۰ خرداد از ساعت 14:30 برابر آمریکا به میدان خواهد رفت.

2636