اخبار خوش مدیر اینتر برای هواداران تیمش

اخبار خوش مدیر اینتر برای هواداران تیمش

پایگاه خبری فوتبالی - بپه ماروتا مدیر جدید باشگاه اینتر اخبار خوشی را به هواداران این تیم داد و تمدید قرارداد لوتارو مارتینز و سیمونه اینزاگی را تایید کرد تا بدین ترتیب خیال نراتزوری ها را راحت کند.

به گزارش فوتبالی، بپه ماروتا در مورد  عملکرد نیکو بارلا در بازی آلبانی و ایتالیا صحبت کرد و در تمجید از این بازیکن گفت:" او با تواضع بازی می کند و در کنارش استعداد فوق العاده ای دارد. به عنوان یک بازیکن، خیلی مدرن و کامل است. تمام مشخصه ها و دید کافی را دارد و می تواند در پست هاکان چالهان اوغلو بازی کند. او بازیکنی است که از دیدگاه رقابتی خیلی فوق العاده است، قدرت فنی فوق العاده ای دارد و بازیکنی بسیار انرژیک است." 

ماروتا همچنین در مورد تمدید قرارداد لوتارو مارتینز نیز صحبت کردهمه چیز را زیر نظر داریم. مهم این است که هر بازیکنی حس تعلق فوق العاده ای داشته باشد و به تجربیاتش ادامه بدهد. آرامش داریم چرا که بازیکنی را نداریم که قراردادش به زودی به پایان برسد. تمدید قرارداد لوتارو مارتینز همه چیز نهایی شده است و فقط مانده تا زیر قراردادش امضا بزند که اسان نیست چرا که در  اردوی آرژانتین حضور دارد اما این توافق نهایی شده است. در مورد سیمونه اینزاگی نیز همین طور است." 

4125