استوری رونالدو برای تبریک عید قربان

استوری رونالدو برای تبریک عید قربان

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو یک سال و نیم پیش به لیگ عربستان ملحق شد تا در النصر بازی کند و در این مدت سعی کرده که با فرهنگ های مسلمانان نیز آشنا شود.

به گزارش فوتبالی، کریستیانو در ماه های اخیر بارها لباس عربی به تن کرده تا نشان بدهد که با فرهنگ عربستانی ها آشنا شده و  سعی کرده که به اعیاد و مناسبت های ویژه مسلمان نیز احترام بگذارد.

رونالدو در حال حاضر در یورو حضور دارد اما در یک استوری اینستاگرامی، عید قربان را به مسلمانان تبریک گفته است. در حقیقت صفحه اینستاگرام باشگاه النصر با تصاویری از ستارگان این تیم همچون خود رونالدو و مانه، فرا رسیدن عید قربان را تبریک گفته است که کریستیانو رونالدو پستی در این باره را بازنشر کرده است تا این گونه به هواداران، تبریک بگوید.

رونالدو در حال حاضر در اردوی تیم ملی پرتغال در یورو 2024 حضور دارد که این قطعا آخرین حضورش در این تورنمنت به شمار می رود هر چند که هنوز حضورش در جام جهانی منتفی شده است.رونالدو هشت سال پیش به قهرمانی یورو رسید هر چند که در فینال مصدوم شد و حالا پس از سال درخشان خود در النصر می خواهد با موفقیت در تیم ملی پرتغال، ثابت کند که سن برایش یک عدد است و در سن 39 سالگی همچنان عملکرد فوق العاده ای از خود ارائه می دهد.

4125