چلسی قصد فروش مدافع جوان خود را ندارد

چلسی قصد فروش مدافع جوان خود را ندارد

 پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه چلسی هیچ قصدی برای فروش لوی کولویل ندارد و این بازیکن تحت هر شرایطی در چلسی خواهد ماند.

 به گزارش فوتبالی، بایرن مونیخ به دنبال جذب مدافع وسط است و در چند روز اخیر خبر‌هایی مبنی بر علاقه باواریایی‌ها به جذب لوی کولویل مدافع ۲۱ ساله چلسی منتشر شد. اما در حال حاضر چلسی قصد فروش این مدافع را ندارد و روی حضور او در آینده حساب باز کرده است.

 به گفته‌ی فابریزیو رومانو خبرنگار معتبر ایتالیایی، چلسی هیچ برنامه‌ای برای فروش لوی کولویل در این تابستان ندارد. مدافع ۲۱ ساله از اصلی ترین ارکان پروژه چلسی محسوب می‌شود. انزو مارسکا به دلیل توانایی کولویل در بازیسازی روی حضور او حساب باز کرده است. همچنین مدیران چلسی باور دارند کولویل به همراه پالمر ستون‌های این تیم در آینده خواهند بود.

 طبق اخبار منتشر شده بایرن مونیخ در هفته‌های اخیر در مورد جذب کولویل اطلاعاتی جمع آوری کرده است. با وجود موضع چلسی، اما کولویل در فهرست نهایی بایرن مونیخ باقی مانده است. هنوز توافقی با بایرلورکوزن درباره جاناتان تاه وجود ندارد و در روز‌های پیشرو خیلی چیزها ممکن است اتفاق بیفتد.

 لوی کولویل که فصل ۲۰۲۲/۲۳ را به صورت قرضی در برایتون گذراند، عملکرد درخشانی داشت و فصل گذشته در تیم اصلی چلسی حضور پیدا کرد و با وجود مصدومیت‌هایی که برایش پیش آمد، ۳۲ بازی در تمامی رقابت‌‌ها برای آبی‌ها به میدان رفت.

۱۴۲۸