شلیک پلیس آلمان به فرد حامل کوکتل مولوتوف در هامبورگ

شلیک پلیس آلمان به فرد حامل کوکتل مولوتوف در هامبورگ

پایگاه خبری فوتبالی - پلیس آلمان مجبور شد که به مردی شرکت کند که با کوکتل مولتوف، هواداران هلندی را در فن زون آنها در منطق ریپربان در هامبورگ ساعاتی پیش از بازی این تیم و لهستان در یورو، تهدید کرده بود.

به گزارش فوتبالی، بیلد گزارش داده است که این فرد که یک تبر در دستش داشته، در حال ترساندن هواداران بوده است و به همین خاطر پلیس آلمان به او شلیک کرده است. گفته می شود که صدای چهار شلیک گلوله شنیده شده است. 

این اتفاقات در نزدیکی منطقه سیلبرساکستراس رخ داده است. در حقیقت نیروهای امنیتی در ابتدا از اسپری فلفل استفاده کردند و بعد از ان نیز به سراغ سلاح گرم رفته اند. ماموران پلیس در ابتدا به نشانه هشدار، تیر هوایی شلیک کرده اند و بعد از آن به سوی این مرد، شلیک کرده اند تا او را روی زمین بیاندازند. 

تخمین زده می شود که چهل هزار هلندی برای حمایت از تیم ملی کشورشان در شهر هامبورگ حضور داشته باشند. در حال حاضر مشخص نیست که این مرد چه شرایطی دارد و آیا پس از شلیک گلوله زنده مانده یا جان خود را از دست داده است.

البته این اولین اتفاق حاشیه ساز در حین یورو نبوده است. در روز افتتاحیه و ساعاتی پیش از بازی نیز فن زون در شهر برلین تخلیه شد چرا که ماموران پلیس یک بسته مشکوک را پیدا کرده بودند که مشخص شد که مسئله خطرناکی نبوده است. 

4125