پیشنهاد تاتنهام برای خرید ستاره آسیایی رئال سوسیداد رد شد

پیشنهاد تاتنهام برای خرید ستاره آسیایی رئال سوسیداد رد شد

پایگاه خبری فوتبالی- شنیده‌ها حاکی از آن است که پیشنهاد اولیه تاتنهام برای خرید کوبو توسط باشگاه رئال سوسیداد رد شد.

به گزارش فوتبالی، تاکفوسو کوبو، ستاره ژاپنی باشگاه رئال سوسیداد در فصلی که گذشت توانست برای تیم باسکی خوش بدرخشد. این وینگر آسیایی که سابقه بازی در بارسلونا و رئال مادرید را هم در کارنامه دارد، مورد توجه باشگاه‌های زیادی قرار گرفته است و احتمال دارد در تابستان امسال به فروش برسد.

به نقل از نشریات اسپانیایی، باشگاه تاتنهام هاتسپر اخیرا پیشنهادی به ارزش 50 میلیون یورو برای خرید تاکفوسو کوبو ارائه کرد که با این پیشنهاد توسط مدیران باشگاه رئال سوسیداد رد شد. سران باشگاه باسکی بندی 60 میلیون یورویی در قرارداد کوبو قرار داده‌اند که هر باشگاهی با پرداخت این مبلغ می‌تواند او را به خدمت بگیرد. آن‌ها برای کاهش این قیمت حاضر به مذاکره نیستند.

منچستریونایتد و لیورپول نیز باشگاه‌هایی هستند که شرایط این بازیکن را زیر نظر دارند و احتمال دارد در تابستان پیش رو برای خریدش اقدام کنند. منچستریونایتد در صورتی که بتواند میسون گرینوود و جیدون سانچو را به فروش برساند، حداقل یک وینگر به خدمت خواهد گرفت. همچنین آنتونی برزیلی هم ممکن است از منچستریونایتد جدا شود و همین موضوع احتمال انتقال کوبو به شیاطین سرخ را افزایش می‌دهد. از طرفی دیگر، لیورپولی‌ها هم شاید لوییز دیاز کلمبیایی را به فروش برسانند. دیاز مورد توجه بارسلونا قرار دارد و در صورتی که به فروش برسد، آن‌ها نیز برای خرید کوبو به صورت جدی‌تر وارد عمل خواهند شد.

گفتنی است 50 درصد از حق فروش این بازیکن در اختیار رئال مادرید است. یعنی اگر 60 میلیون یورو به فروش برسد، 30 میلیون از آن سهم کهکشانی‌ها خواهد بود.

1428