گل‌های دقیقه آخری؛ نسخه‌ای که برای صنعت نفت شفابخش نبود

گل‌های دقیقه آخری؛ نسخه‌ای که برای صنعت نفت شفابخش نبود

پایگاه خبری فوتبالی- صنعت نفت آبادان با قرارگیری در رتبه شانزدهم جدول در پایان لیگ بیست و سوم به دسته پایین‌تر سقوط کرد.

به گزارش فوتبالی، یکی از ریشه‌دارترین تیم‌های تاریخ فوتبال ایران، با قرارگیری در رتبه آخر جدول شانزده تیمی لیگ برتر، در پایان لیگ بیست و سوم با کسب 21 امتیاز  به دسته پایین‌تر سقوط کرد.

صنعت نفت در لیگ بیست و سوم موفق به ثبت تنها 4 پیروزی شد تا در کنار پیکان، کم‌ترین تعداد پیروزی در لیگ بیست و سوم را کسب کرده باشد. تنها یکی از این پیروزی‌ها با زدن تنها یک گل به دست آمد. آن‌ها در مصاف هفته بیست و ششم در مقابل مس رفسنجان با تک گل علی یوسف در دقیقه 19 به پیروزی رسیدند و آخرین پیروزی در لیگ برتر را جشن گرفتند.

آبادانی‌ها همچنین 7 بار در لیگ بیست و سوم موفق به ثبت کامبک شدند البته کامبک‌هایی نصفه‌کاره که اکثرا در دقایق آخر بازی، یک امتیاز را برای آن‌ها به ارمغان آورد. در هفته سوم و در مقابل پیکان در دقیقه 96 با گل علی یوسف پاسخ گل دقایق اضافه نیمه اول سامان نریمان جهان را دادند و به تساوی رسیدند. 

در بازی با ملوان در هفته ششم، ابتدا با گل دقیقه 16 حسین صادقی عقب افتادند اما در دقیقه 32 بازی روی پنالتی منجر به گل طالب ریکانی به تساوی رسیدند و یک امتیاز از این بازی گرفتند. در مصاف با استقلال خوزستان در هفته هشتم نیز ابتدا در دقیقه 45 با گل محمد جواد آقایی پور از مهمان عقب افتادند اما احمد شریعت زاده در دقیقه 86 بازی را به تساوی کشاند و یک امتیاز برای صنعت نفت به ارمغان آورد. 

در بازی با قهرمان رقابت‌ها، پرسپولیس در هفته نهم علی یوسف صنعت نفت را در دقیقه 14 پیش انداخت اما گل محمد عمری در دقیقه 57 و پنالتی منجر به گل گولسیانی در دقیقه 75 بازی را دو بر یک به سود میزبان کرد. این پایان بازی نبود و گل به خودی دانیال اسماعیلی‌فر در دقیقه 95، بازی را به تساوی کشاند تا صنعت نفت آبادان با یک امتیاز تهران را ترک کند

صنعت نفت آبادان در ادامه سریال کامبک‌های منجر به تساوی، در مقابل پیکان در هفته هجدهم باز هم ابتدا یک بر صفر در دقیقه 3 پیش افتادند اما در ادامه دو بار از حریف گل خوردند تا در یک قدمی باخت قرار بگیرند. عرفان قهرمانی در این بازی به داد آن‌ها رسید و در دقیقه 94 بازی را به تساوی کشاند تا آبادانی‌ها باز هم به یک امتیاز بسنده نمایند. 

آن‌ها در مقابل نساجی با گلزنی فرشاد محمدی مهر در دقیقه 94 در هفته هفدهم بازی‌ها، پاسخ گل به خودی دقیقه 42 عرفان قهرمانی را دادند و به تساوی یک بر یک رسیدند و در آخرین کامبک منجر به تساوی نیز در هفته بیست و هشتم و در مقابل شمس آذر در دقیقه 92 توسط میثم تهی دست، برای بار دوم دروازه حریف را باز کردند و به تساوی دو بر دو رسیدند. در این بازی دو گل شمس آذر را فراز امام علی و محمد پاپی در دقایق 4 و 13 زدند و گل اول صنعت نفت را نیز میثم تهی دست در دقیقه 7 به ثمر رسانده بودند.

صنعت نفت اما در نهایت نتوانست در لیگ برتر ماندنی شود و به دسته پایین‌تر رفت تا یادمان بماند برای موفقیت علاوه بر استعداد، مدیریت نیز لازم و ضروری است.

7899