امباپه بیشتر به رئال مادرید نیاز دارد یا رئال مادرید به امباپه؟

امباپه بیشتر به رئال مادرید نیاز دارد یا رئال مادرید به امباپه؟

پایگاه خبری فوتبالی - پیتر لوسین بازیکن سابق پاری سن ژرمن به تازگی در مصاحبه ای به این سوال پاسخ داد که رئال مادرید بیشتر به کیلیان امباپه نیاز دارد یا این که، این کیلیان امباپه است که به رئال مادرید نیاز دارد.

به گزارش فوتبالی ، کیلیان امباپه پس از کش و قوس فراوان، در نهایت پس از هفت سال به رئال مادرید پیوست و قرار است که پس از رقابت های یورو 2024، مراسم معارفه کیلیان امباپه در رئال مادرید برگزار شود و باید دید که عملکرد او در جمع مادریدی ها به چه شکل خواهد بود.

پیتر لوسین بازیکن سابق تیم های پاری سن ژرمن و اتلتیکو مادرید درباره این که امباپه بیشتر به رئال مادرید نیاز داشت، یا رئال مادرید به امباپه بیشتر نیاز داشت گفت:" باید گفت که این نسبت 60 به 40 است یعنی امباپه بیشتر به رئال مادرید نیاز دارد چرا که رئال مادرید بدون کیلیان امباپه همه چیز را برده است. امباپه با رئال مادرید می تواند شانس فتح توپ طلا و قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را داشته باشد. البته کیلیان امباپه می تواند در رئال مادرید تاریخ سازی کند و این قضیه واضح است. او در حال حاضر 25 سال سن دارد و یک فوق ستاره است. امباپه در رئال مادرید می تواند تبدیل به یک هیولا شود."

1471