هولیگان‌های انگلیسی و صربستانی باز هم کتک‌کاری می‌کنند؟

هولیگان‌های انگلیسی و صربستانی باز هم کتک‌کاری می‌کنند؟

پایگاه خبری فوتبالی - امشب انگلیس و صربستان در اولین بازی خود در مرحله گروهی یورو در گلزن کرشن به مصاف همدیگر می روند که نگرانی های زیادی در مورد رویارویی هواداران دو تیم با همدیگر وجود دارد.

به گزارش فوتبالی، مقامات یوفا به شدت نگران درگیری هواداران دو تیم با همدیگر هستند. پلیس آلمان سه هزار مامور پلیس را در حالت آماده باش قرار داده است تا مراقب باشند که هواداران دو تیم با هم درگیر نشوند. فاصله زیادی میان فن زون هواداران دو تیم وجود دارد اما با این وجود، احتمال رویارویی هواداران دو تیم با همدیگر و افزایش تنش و درگیری پیش و پس از بازی وجود دارد. 

حدود چهل هزار هوادار انگلیسی به آلمان رفته اند اما فقط شانزده هزار تایشان بلیت دارند در حالی که ده هزار صربستانی برای تماشای یورو سفر کرده اند. برخی از هواداران صربستانی از مسیرهای زمینی به آلمان آمده اند و کنترل مناسبی از جانب پلیس در موردشان صورت نگرفته است و بدین ترتیب این نگرانی وجود دارد که 500 هوادار افراطی و خطرناک صربستانی در اطراف ورزشگاه حضور داشته باشند. در مورد هواداران انگلیسی، کنترل بیشتری صورت گرفته و از حضور افراطی ها در آلمان، ممانعت به عمل آمده است. 

پلیس به شهروندان اعلام کرده است که هر بار خطری حس کردند، باید خطاب به ماموران پلیس در اطراف فریاد "پاناما" را سر بدهند. در واقع این عبارت، رمز میان هواداران و پلیس است تا ماموران پلیس بفهمند که شرایط بحرانی ایجاد شده و باید مداخله کنند!

4125