چلسی گلر باتجربه اتلتیکو مادرید را زیر نظر دارد

چلسی گلر باتجربه اتلتیکو مادرید را زیر نظر دارد

پایگاه خبری فوتبالی- یان اوبلاک پس از آن‌که صحبت‌هایی مبنی بر جدایی‌اش از اتلتیکو مادرید منتشر شد، حالا مورد توجه باشگاه چلسی قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، یان اوبلاک پس از سال‌ها حضور در اتلتیکو مادرید، سرانجام در این تابستان تصمیم گرفت تا از روخی بلانکو جدا شود. او درخشش سابق را درون قاب دروازه اتلتی ندارد و به همین خاطر، مدیران باشگاه اسپانیایی نیز اصراری بر ماندن او ندارند. این سنگربان اسلوونیایی هنوز تصمیمی برای آینده‌اش نگرفته و باید دید در تابستان چه سرنوشتی برایش رقم می‌خورد.

باشگاه اتلتیکو مادرید از حالا در اندیشه جذب جانشینی برای اوبلاک است و به نظر می‌رسد که آن‌ها با جدایی این گلر باتجربه کنار آمده‌اند. مامارداشویلی، سنگربان گرجستانی والنسیا گزینه اصلی سرخپوست‌ها برای چارچوب دروازه خودشان است. هرچند که نام‌هایی نظیر آندری لونین هم اطراف این باشگاه به گوش می‌رسد، اما بعید است رئال مادرید این گلر اوکراینی را ارزان به فروش برساند.

به نقل از نشریه اسپانیایی آ اس، چلسی در تابستان امسال می‌خواهد بازیکنان باتجربه به ترکیب تیم خود اضافه کند، و یان اوبلاک هم یک گزینه رویایی برای آن‌ها به حساب می‌آید. اتلتیکو مادرید تمایل دارد این بازیکن را به فروش برساند و درها را برای مذاکره با چلسی و باشگاه‌های دیگر نمی‌بندد.

چلسی در این فصل سانچز اسپانیایی را در اختیار داشت، اما این سنگربان نتوانست انتظارات را برآورده کند. کپا آریزابالاگا نیز پس از یک فصل قرضی به چلسی برمی‌گردد اما او هم احتمالا گزینه اصلی مارسکا برای خط دروازه نباشد. باید دید آیا سرانجام اوبلاک به چلسی می‌پیوندد یا خیر؟

1428