تراکتور در برزخ؛ نتیجه جلسات فعلاً بلاتکلیفی!

تراکتور در برزخ؛ نتیجه جلسات فعلاً بلاتکلیفی!

پایگاه خبری فوتبالی - وضعیت مالکیت تراکتور همچنان بلاتکلیف پیگیری می‌شود.

به گزارش فوتبالی، در حالی که دو هفته‌ای از اعلام خبر تحویل امور واگذاری باشگاه تراکتور به هیات فوتبال استان آذربایجان شرقی می‌گذرد، تیم محبوب تبریزی همچنان بلاتکلیف است و در برهه‌ای که تیم‌ها مشغول انتخاب سرمربی و بازیکنان برای فصل بعدی هستند، هنوز تکلیف تی‌تی‌ها مشخص نیست.

در همین زمینه جلساتی پیرامون رفع موانع برای ادامه تیمداری محمدرضا زنوزی با مسئولین استانی برگزار شده که این جلسات بی‌نتیجه بوده و طبق اعلام مدیر کل اداره ورزش و جوانان آذربایجان شرقی قرار است دو جلسه دیگر هم تشکیل شود ولی موضوع مغفول این است که به درازا کشیدن این اتفاقات بیش از همه به ضرر تراکتور در بازه طلایی پیش از آغاز فصل جدید است.

اما موضوعات جلسات مسئولین باشگاه تراکتور و مسئولین استانی رفع موانع تیمداری زنوزی است. یکی از این موانع، بحث اسپانسرینگ شرکت هواپیمایی آتا برای تراکتور است که گویا سازمان امور مالیاتی پول اختصاص داده شده آتا برای تراکتور را از هزینه‌های این شرکت هواپیمایی محسوب نمی‌کند و بر سر پرداخت مالیات مشکلاتی به وجود می‌آید.

از دیگر موارد درخواستی زنوزی از مسئولین استانی، همراهی آن‌ها با مالک تراکتور برای دریافت حق پخش تلویزیونی است و به نوعی زنوزی بابت عدم دریافت حق پخش در تیمداری خصوصی گله‌مند است و از مسئولین استانی می‌خواهد وی را در این راه کمک کنند.

همچنین مالک تراکتور بابت فضای شکل گرفته علیه خود دلخور است و با وجود گذشت چندین هفته باز هم تب انتقادات به وی توسط برخی از هواداران در فضای مجازی کاهش پیدا نکرده تا زنوزی بار دیگر تاکید کند که مستحق چنین فضایی نیست؛ آن هم در شرایطی که کسی برای خرید امتیاز باشگاه به طور رسمی پا پیش نگذاشته است.

در هر صورت باید منتظر ادامه جلسات مسئولین استانی با مسئولین باشگاه تراکتور ماند و دید چه زمانی قرار است این پروسه آزاردهنده به پایان برسد و تکلیف نماینده باشگاهی ایران در لیگ قهرمانان آسیا برای فصل بعد مشخص شود.

1997