دلیل مصاحبه جنجالی رونالدینیو علیه تیم ملی برزیل چه بود؟

دلیل مصاحبه جنجالی رونالدینیو علیه تیم ملی برزیل چه بود؟

پایگاه خبری فوتبالی- رونالدینیو، چندی پیش مصاحبه‌ای جنجالی علیه تیم ملی برزیل کرد که واکنش‌های زیادی را به همراه داشت.

به گزارش فوتبالی، رقابت‌های کوپا آمریکا از چند روز دیگر آغاز می‌شود و تیم‌ها آماده می‌شوند تا در این رقابت‌ها به میدان بروند. مطابق معمول انتظار می‌رود برزیل و آرژانتین، مدعیان اصلی قهرمانی در این تورنمنت باشند. دو تیمی که قهرمان دو دوره قبلی کوپا آمریکا هستند حالا بایستی برای قهرمانی دوباره در این جام با همدیگر رقابت کنند. هرچند نباید از دیگر تیم‌ها غافل شد. به طور مثال تیم ملی اروگوئه با هدایت مارچلو بیلسا و ستارگانی همچون فدریکو والورده، رونالد آرائوخو و داروین نونیز در جمع مدعیان حضور دارد.

رونالدینیو، اسطوره فوتبال برزیل روز گذشته مصاحبه‌ای علیه تیم ملی برزیل انجام داد. ستاره سابق بارسلونا و پاری سن ژرمن درباره رقابت‌های کوپا آمریکا گفت: «تیم ملی برزیل در شرایط خوبی قرار ندارد، آن‌ها یکی از بدترین نسل‌های فوتبال برزیل هستند. آن‌ها هیچ رهبر شاخصی در تیم خود ندارند. من از دوران بچگی تا به حال چنین وضعیت بدی را ندیدم. من قصد ندارم هیچ بازی‌ای را از تیم در کوپا آمریکا تماشا کنم و بابت بردها خوشحال نخواهم شد.»

این  مصاحبه با واکنش رافینیا، وینگر برزیلی بارسلونا همراه بود. او در کنفرانس مطبوعاتی خود گفت: «رونالدینیو الگوی من است، اما با او موافق نیستم. همه بازیکنان ما فداکاری زیادی برای تیم انجام می‌دهند.» او در ادامه افزود: «رونالدینیو چند روز پیش از وینیسیوس برای تهیه بلیت سوال پرسیده بود!»

حالا رونالدینیو در آخرین مصاحبه خود گفت: «من آن مصاحبه را انجام دادم تا به بازیکنان برزیل شوک وارد کنم. من هرگز چنین حرف‌های درباره تیم کشورم نمی‌زنم.»

1428