کامبک اینتر میامی بدون حضور مسی و سوارز

کامبک اینتر میامی بدون حضور مسی و سوارز

پایگاه خبری فوتبالی - در این هفته از رقابت های لیگ برتر فوتبال آمریکا یا همان MLS، بامداد امروز فیلادلفیا یونیون و اینتر میامی به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی اینتر میامی موفق شد با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد و هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی ، در این بازی لیونل مسی و لوییس سوارز در ترکیب تیم اینتر میامی حضور نداشتند چرا که این دو بازیکن برای رقابت های کوپا آمه ریکا 2024 راهی اردوی تیم های ملی خود شده اند و برای آن بازی ها خودشان را آماده می کنند. البته سرخیو بوسکتس و جوردی آلبا در این بازی در ترکیب تیم اینتر میامی بودند.

در این بازی در دقیقه سوم بازی بود که فیلادلفیا یونیون موفق شد یک گل به ثمر برساند. در ادامه بازی در دقیقه 47 و دقیقه 90 بازی اینتر میامی دو گل توسط گرسل و لئوناردو آفونسو به ثمر رساند و بازی را با نتیجه دو بر یک برد. در این دیدار اینتر میامی دو  اخراجی داشت اما با این وجود توانست بازی را ببرد و هر سه امتیاز را به دست بیاورد.

تمرکز مسی و سوارز در حال حاضر روی کوپا آمه ریکا است و باید دید که آرژانتین و اروگوئه چه نتیجه ای در این بازی ها می گیرند.

1470