رکورد میرزازاد در جام حذفی شکسته شد!

رکورد میرزازاد در جام حذفی شکسته شد!

پایگاه خبری فوتبالی- سپاهان اصفهان موفق شد گل گهر سیرجان را در بازی نیمه نهایی جام حذفی دو بر یک شکست دهد و به فینال صعود کند. 

به گزارش فوتبالی، سپاهانی‌ها که از امتیاز میزبانی در این دیدار برخوردار بودند نیما میرزازاد را از ابتدا در ترکیب خود می‌دیدند. میرزازاد که به نوعی گلر دوم اصفهانی‌هاست؛ سومین تجربه حضور خود در دروازه سپاهان در جام حذفی امسال را پشت سر می‌گذاشت. 

او تا پیش از این در دیدار مقابل شمس آذر قزوین در مرحله یک هشتم پایانی و در مقابل ملوان در یک چهارم نهایی، درون دروازه سپاهان ایستاده بود که در هر دو بازی موفق به ثبت کلین شیت شده بود. میرزازاد در این دوره از جام حذفی تنها دیدار با استقلال ملاثانی در مرحله یک هشتم را از دست داده بود. دیداری که پیام نیازمند درون دروازه طلایی پوشان ایستاد اما موفق به ثبت کلین شیت نشد و این بازی با نتیجه دو بر یک به سود سپاهان به پایان رسید. 

میرزازاد در بازی امروز و در مصاف با گل گهر سیرجان، با این که در نهایت با تیمش پیروز میدان شد و به فینال راه یافت اما شب خوبی را پشت سر نگذاشت. او دروازه خود را در دقیقه 6 این دیدار، بازشده دید. در این دقیقه از مسابقه، ارسال ابوالفضل رزاق‌پور از سمت راست خط دفاعی سپاهان به شکل عجیبی، به خاطر جاگیری و اشتباه مسلم نیما میرزازاد به گل اول مسابقه و گل گهری‌ها تبدیل شد تا رکورد گل نخوردن‌های این گلر جوان در جام حذفی شکسته شود. میرزازاد به جز این صحنه، در مابقی صحنه‌ها عملکرد خوبی داشت و حتی در دقیقه 10، ضربه مهدی ممی‌زاده از پشت محوطه جریمه سپاهان به شکل خطرناکی با واکنش او به کرنر فرستاده شد. 

بازی امشب، ششمین تجربه میرزازاد در جام حذفی در طول دوران حرفه‌ای او بود. او فصل پیش با پیراهن سپاهان در مرحله یک چهارم نهایی در مصاف با سایپا به میدان رفت که در آن بازی نیز موفق به ثبت کلین شیت شده بود. دیداری که در نهایت با نتیجه سه بر صفر به سود سپاهان به پایان رسید.  

او همچنین سابقه بازی در جام حذفی با پیراهن نساجی را در دو سال پیاپی در کارنامه خود دارد. در جام حذفی 1400-1399 در دیدار با ملوان در یک هشتم نهایی، یک بر صفر باخت و از گردونه رقابت‌ها حذف شد. سال 1399-1398 نیز دوباره با پیراهن نساجی، یک بر صفر در مصاف با شهر خودرو در مرحله یک شانزدهم، شکست خورد و از جام حذف شد.  

میرزازاد حالا باید منتظر بماند و ببیند مورایس در بازی فینال در 31 خرداد ماه نیز به او اعتماد می‌کند و سنگربانی سپاهان را به او می‌سپارد یا مثل مرحله یک هشتم نهایی، نیازمند در درون قفس توری اصفهانی‌ها خواهد ایستاد.

7899