پیش بینی کاملا اشتباه گری نویل در مورد مدافع تیم ملی اسپانیا

پیش بینی کاملا اشتباه گری نویل در مورد مدافع تیم ملی اسپانیا

پایگاه خبری فوتبالی- پیش بینی کارشناس سرشناس فوتبال انگلیس در مورد مدافع چپ پای تیم ملی اسپانیا کاملا اشتباه از آب درآمد.

به گزارش فوتبالی، گری نویل کارشناس فوتبال که در رقابت های یورو ۲۰۲۴ هم همین وظیفه را بر عهده دارد پیش بینی عجیبی را در مورد مارک کوکوریا مدافع چپ تیم ملی اسپانیا و باشگاه چلسی انجام داده بود. گری نویل قبل از بازی  اسپانیا در مقابل کرواسی در رقابت های یورو ۲۰۲۴ گفته بود: "اسپانیا قطعا به دلیل وجود کوکوریا در ترکیب خود نمی تواند به مراحل بالا صعود کند زیرا این بازیکن در حد ترکیب ثابت لاروخا نیست!"

اما برخلاف پیش بینی کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال انگلیس مارک کوکوریا یکی از بازیکنان مفید اسپانیا در دیدار برابر کرواسی بود و راه ارتباطی بین استانیشیچ و لورو مایر را به خوبی قطع کرد و از نفوذ های این دو بازیکن از سمت چپ زمین تیم ملی اسپانیا جلوگیری کرد تا در نمرات اعلامی بازیکنان یکی از بهترین‌های ترکیب تیم ملی فوتبال اسپانیا لقب بگیرد.

مارک کوکوریا علی رغم اینکه فصل پر فراز و نشیب را در ترکیب تیم چلسی سپری کرد اما توانست بازی های خوبی را برای تیم لندنی چلسی انجام دهد و توانست به فهرست نفرات نهایی لوییس دلا فوئنته سرمربی تیم ملی اسپانیا برای رقابت های یورو ۲۰۲۴ هم راه پیدا کند.

۱۰۰۹