فوری/ سهیل مهدی به قید وثیقه آزاد شد

فوری/ سهیل مهدی به قید وثیقه آزاد شد

پایگاه خبری فوتبالی- یکی از متهمان پرونده فساد در باشگاه مس رفسنجان، به قید وثیقه آزاد شد.

به گزارش فوتبالی، در این پرونده جنجالی، تا امروز سه نفر از مدیران فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ، بازداشت شده‌اند. خداداد افشاریان، رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال، سهیل مهدی رئیس کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ و فریبرز محمودزاده مسئول برگزاری مسابقات لیگ یک در فصل صعود مس رفسنجان به لیگ برتر.

مهدی که 5 روز قبل و به گفته ابراهیم حمیدی رییس کل دادگستری استان کرمان، احضار و به اتهام اخذ رشوه با قرار تامین مناسب روانه زندان شده بود، امروز و با تامین وثیقه مدنظر بازپرس آزاد شده است.

تصاویر اختصاصی که به فوتبالی رسیده نشان می‌دهد در مسیر رفسنجان به تهران، خودروی حامل سهیل مهدی (زانتیا)، دچار پنجری شده و یک شهروند خبرنگار به صورت اتفاقی دو تصویر از سهیل مهدی در حین کمک به پنچرگیری را شکار کرده است.

بد نیست به این نکته اشاره کنیم که چند روز قبل و در یک برنامه اینترنتی، عادل فردوسی‌پور صدایی بازسازی شده از یکی از مدیران وقت باشگاه مس رفسنجان پخش کرد که می‌گوید دو تن از آقایان در بازداشت، هر ماه یکی، دو بار از سازمان لیگ به رفسنجان می‌رفتند تا زمین ورزشگاه خانگی مس که مشکل گرفتن مجوز داشته را بر اساس استانداردها پیش ببرند و گویا مدیران وقت این باشگاه، به عنوان حق‌الزحمه، به این افراد، سکه داده‌اند!

احتمال آزادی از زندان به قید وثیقه برای افشاریان و محمودزاده هم وجود دارد و باید چه زمانی آزاد می‌شوند.

1984