واکنش به یک مصاحبه جنجالی؛ بیرانوند از حجت کریمی شکایت کرد!

واکنش به یک مصاحبه جنجالی؛ بیرانوند از حجت کریمی شکایت کرد!

پایگاه خبری فوتبالی- مصاحبه عجیب سرپرست اسبق باشگاه استقلال علیه دروازه‌بان پرسپولیس برای حجت کریمی دردسر درست کرد.

به گزارش فوتبالی، علیرضا بیرانوند دروازه‌بان پرسپولیس به دلیل مصاحبه جنجالی حجت کریمی که دیروز منتشر شد از سرپرست اسبق باشگاه استقلال شکایت کرد. 

کریمی دیروز در مقابل دوربین و میکروفون خبرنگاران درباره جزییات ماجرای انتقال نافرجام بیرانوند به استقلال که مربوط به تابستان سال گذشته بود حرف‌های جنجالی زد. کریمی در این مصاحبه که ادبیاتی عجیب داشت گفته بود: «اگر درباره بیرانوند من حرف بزنم ایشان باید با چادر بین هواداران پرسپولیس حاضر شود!» کاملا روشن بود که این جملات از سوی بیرانوند بدون پاسخ نخواهد ماند.

البته که بیرانوند پاسخی به کریمی نداده است اما او از مدیر عامل اسبق استقلال به مراجع قضایی شکایت کرده است. او امروز تلفن همراهش را خاموش کرده بود و پاسخ تلفن هیچ خبرنگاری را نداد. خبرنگاران امروز به دنبال بیرانوند بودند تا با او گفت و گو کنند اما نتوانستند او را پیدا کنند.

بیرانوند مدتی پیش در یک مصاحبه مدعی شده بود همه داستان‌های انتقالش به استقلال ساختگی و غیر واقعی بوده است و او هرگز قصد نداشت به استقلال برود. احتمالا مصاحبه دیروز حجت کریمی هم در واکنش به ادعای بیرانوند بوده است و حالا بیرانوند از کریمی شکایت کرده است.

1359